niedziela, 24 lipca 2011

Ile ważny jest kurs prawa jazdy?

Czy mój kurs na prawo jazdy jest jeszcze ważny?

Kurs na prawo jazdy jest ważny bezterminowo, chyba że zmieni się program szkoleniowy kandydatów na kierowców. W momencie, gdy taka zmiana zostanie wprowadzona to kurs będzie jeszcze ważny przez jakiś okres czasu, ostatnim razem po wprowadzeniu zmian kurs taki był ważny jeszcze ponad 3 lata. Zmiany zostały wprowadzone 1.07.1998 roku, a kurs prawa jazdy ukończony przed 1.07.1998 roku był ważny do 24.12.2001 roku.

Podsumowując!!! Na dzień dzisiejszy ważne są wszystkie kursy na prawo jazdy, które zostały rozpoczęte po 1.07.1998 roku!!!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

200 komentarzy:

  1. 1. Wydział Komunikacji - proszę napisać podanie z prośbą o przesłanie papierów do Ośrodka Egzaminacyjnego.

    2. Egzamin teoretyczny

    3. Egzamin praktyczny

    Nie ma już szkolenia dodatkowego, czyli po trzech niezdanych egzaminach praktycznych nie trzeba wykupywać jazd, to samo jest z egzaminem teoretycznym, nie trzeba po trzykrotnym niezdanym egzaminie teoretycznym wykupywać szkolenia dodatkowego teoretycznego.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! W lutym 2011 r ukończyłem kurs prawa jazdy kat. C. Do teraz ani razu nie podszedłęm do egzaminu bo siedze za granica i jak zjezdzam to na bardzo krotko. Teraz mam okazje posiedziec dluzej w kraju i chcialbym zdac egzamin. Z tego co wiem trzeba jakies kwitki od lekarzy i musisz je zawiezc do starostwa na zrobienie prawa jazdy. Oni według tychg papierów stworza Ci profil w internecie i dostaniesz taki login który dajesz OSK. Jak to jest teraz w moim przypadku gdy mam papiery ukonczenia kursu w roku 2011? Bardzo prosze o odpowiedz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukończylem kurs w lutym 2011r na kat.C. Do tego czasu nie poszedlem do zadnego egzaminu. Teraz mam wiecej czasu i chcialbym zdobyc prawo jazdy. Z tego co wiem trzeba zalatwiac jakies dokumenty w starostwie a na ich podstawie jakis profil mu utworza z ktorym udam sie do OSK. Czy ja musze to od nowa robic? czy po prostu na egzamin? bardzo prosze o informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzwonili do mnie z OSK kilka razy ,ze mam odebrac ten kwit ale nigdy nie mialem czasu wpasc. firma oczywiscie istnieje i jak do nich podjade pez problemu powinni mi wydac ten kwit? wtedy dokupienie powiedzmy z 4 h jazdy i na egzamin teoria i praktyka?

      Usuń
    2. U nas w Elka School po pół roku nieaktywności, przed odebraniem papierów trzeba zdać egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny. Proszę zadzwonić lub pójść do swojego OSK i zapytać :)

      Proszę odebrać papiery, dokupić godzinki jeśli potrzeba i może Pan iść na egzamin teoretyczny, potem praktyczny :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  4. witam.pare lat temu zrobilem kurs na kat.C nie zdalem egzaminu praktycznego.musialem wyjechac i nie mialem czasu zeby doprowadzic to do konca.teraz chcialbym.czy kurs na kat.c jest wazny tak samo jak na kat b? moj mial miejsce w 2007.co potrzebuje zrobic zeby to zakonczyc?napewno musze wykupic pare godzin jazdy i jak to wyglada po zmianach od stycznia?dotatkowe szkolenie bedzie potrzebne?czy jestem w stanie sie sam przygotowac do teori bo o tych nowych egzaminach kraza juz legendy.dzieki wielkie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę udać się do Wydziału Komunikacji, następnie proszę napisać podanie z prośbą o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego. Po kilku tygodniach proszę udać się do Ośrodka Egzaminacyjnego, tam proszę zapisać się na egzamin teoretyczny - zdać go, potem na praktyczny - zdać go.

      Nie trzeba wykupywać żadnych dodatkowych godzin, znaczy się dobrze wykupić, jeśli nie czuje się Pan na siłach, ale nie ma takiego obowiązku.

      Co do teorii, to zależy jaką ma Pan wiedzę, ale jeśli ktoś chce, to da się samemu przygotować do egzaminu teoretycznego.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  5. Witam, Dokumenty małżonki znajdują się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Państwa miejscem zameldowania. Proszę się tam udać i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,

    Pod koniec roku 2010 ukończyłem kurs oraz zdałem teorię. Na egzamin praktyczny nie miałem nawet okazji się zapisać z powodu długotrwałych opadów śniegu. Kiedy zima minęła nie znalazłem niestety czasu i funduszy na zakończenie tej przygody. Aktualnie zamieszkuję w Holandii, ale ceny za kurs i prawo jazdy są tutaj istnie holendarne (około 4x więcej niż w Polsce).
    Teraz moje pytania: Czy pomimo zmiany zasad mój kurs jest nadal ważny? Jak z poziomu Holandii zarezerwować sobie egzaminy (zarówno teorię jak i praktykę)? Teoretycznie jeżeli nie wymagane są żadne dodatkowe godziny do wyjeżdżenia przed egzaminem to mogę zainwestować w parę jazd tutaj, lecz... nie wiem czy w związku ze zmianą przepisów zmieniły się również motory egzaminacyjne, bowiem tutaj co szkoła to inny motor (zazwyczaj coś koło 500cm3). Jak najelpiej to wszystko zaaranżować? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :) Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie! Tomek

    OdpowiedzUsuń
  7. Pański kurs jest nadal ważny. Co do zmiany motorów, proszę zadzwonić do Ośrodka Egzaminacyjnego do którego Pan należy i zapytać ich, czy motory się zmieniły.

    Pańskie papiery są w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Pana miejscem zameldowania, proszę tam zadzwonić i zapytać ich, czy da się to wszystko załatwić przez osobę upoważnioną (obawiamy się, że nie) tam będzie musiał Pan napisać podanie z prośbą o przesłanie papierów do Ośrodka Egzaminacyjnego. W Ośrodku Egzaminacyjnym Pana papiery znajdą się po kilku tygodniach, z umówieniem się na egzamin przez osobę upoważnioną nie powinno być problemów. Mamy jedynie obawy co do Wydziału Komunikacji, ale proszę zadzwonić i zapytać, nie chcemy Pana wprowadzić w błąd.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  8. witam ponad rok temu zdawalem na prawo jazdy nie stety nie udalo mi sie . jak teraz mam zapisac sie na prawo jazdy jesli wszystkie papiery sa w osrodku szkoleniowym w lodzi a mieszkam obecnie w gdyni .a zameldowany jestem dalej w lodzi .musze udac sie do lodzi i co dalej bo nie wiem czy poprostu jakos wyciagnac papiery i przenies tutaj czy jak to teraz jest bo teraz trzeba zrobic PROFIL KANDYDATA NA KIEROWCĘ i nie wiem co teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Pan zdawał egzamin na prawo jazdy ponad rok temu, to papiery zostały odesłane do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem Pana zameldowania i należało by się tam udać i poprosić o przesłanie dokumentów do PORDu w Gdyni. My jednak radzimy przed wyjazdem do Łodzi, zadzwonić do Urzędu i zapytać o wszystko, to nigdy nie zaszkodzi :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  9. Witam,zrobiłem kurs prawa jazdy w październiku 2012r,skończyłem w grudniu,egzamin zdawałem już na nowych zasadach mimo że uczyłem się na starych materiałach.13 marca zdałem teorię,teraz podchodzę do 3 egzaminu praktycznego,co jeśli nie dam? będę musiał dokupić kolejne godziny nauki czy mogę dalej próbować zdawać praktykę? Co jeśli minie pół roku a ja nadal nie zdam praktyki?Czy taki kurs prawa jazdy ma jakąś ważność?


    ODPOWIEDŹ:

    Po 3 niezdanych egzaminach praktycznych nie ma obowiązku wykupywania dodatkowych jazd. Egzamin teoretyczny ma ważność pół roku, po tym czasie musi Pan go zdać ponownie. Oczywiście Pana kurs prawa jazdy jest cały czas ważny :)


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Serdecznie! mam takie pytanko... zdawalam egzamin Państwowy 3 razy, ostatnie moje podejscie miało miejsce04.09.2012 i do kolejnego egzaminu będę mogła podejść dopiero ok pażdziernika 2013r! czy mój kurs bedzie ważny? czy będę musiała odbyć dodadtowe szkolenie ze wzglegu na 3 krotne oblanie(czy cos zmienilo się w tej kwestii po 19 stycznia? pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pani kurs jest cały czas ważny.

      Nie będzie musiała Pani odbywać szkolenia dodatkowego, po 19 stycznia nie ma takiego obowiązku.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  11. witam~!zrobiłam kurs na prawo jazdy w 2010 r i raz podeszłam do egzaminu czy mój kurs i egzamin jest ważny czy muszę na nowo podchodzić do egzaminów od początku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani kurs jest nadal ważny, Pani dokumenty znajdują się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Pani miejscem zameldowania.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAM. mój pierwszy egzamin miałem w 2012r. zdałem teorie i oblałem praktyke 3 razy,mineło poł roku i zdawałem jeszcze raz teorie(jeszcze na starych zasadach)jednak oblałem i kolejny raz musiałem zdawać teorie ale na nowych zasadach jednak tego nie zdałem i zrobiłem sobie przerwe około pol roku.chce teraz przystąpić do egzaminu teoretycznego. i pytanie czy moj kurs jest wazny? mogęjechać do ośrodka i sie umówić na egzamin teoretyczny? muszę coś wykupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi Pan nic wykupywać, proszę pójść do Ośrodka Egzaminacyjnego i umówić się na egzamin teoretyczny.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  14. Mam pytanie kurs prawa jazdy zaczęłam w 2008 roku a przerwałam w 2009 i zostało mi jeszcze do wyjerzdzenia 8 godzin.Chcę dokończyć kurs w innym ośrodku. Pan w innym ośrodku kazał mi wyrobić PKK numer tzw. kursanta.Gdy zabrałam papiery i złożyłam w Urzędzie podanie o numer PKK to Pan z innego ośrodka się rozmyślił co do mnie.Znajomy znajomej ma swoją szkołę i dowiedział się że mi nie potrzebne jest PKK czy można coś z tym teraz zrobić by kursu nie zaczynać od nowa. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszym zdaniem nie ma Pan obowiązku wyrabiania numeru PKK! Proszę zanieść swoje papiery do Ośrodka Nauki Jazdy i dokończyć kurs prawa jazdy :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  15. Witam. Nie zdalam egzaminu praktycznego 3 razy .Waznosc badan niebawem mi sie konczy ,gdzie mam sie najpierw udac , do okulisty , medycyn pracy czy moze do osrodka egzaminacyjnego , wlasciwie nie wiem czy moje papiery sa w osrodku czy juz w urzedzie komunikacji bo od ostatniego mojego egzaminu minelo 7 miesiecy?? .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie Pani papiery znajdują się w Ośrodku Egzaminacyjnym, proszę się tam udać i zapytać, czy nie ma przeciwwskazań do zapisania się na kolejny egzamin na prawo jazdy.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  16. Witam.Na prawo jazdy chodzilam jakies 6-7 lat temu.Teorie zdalam za pierwszym razem ale praktyki nie zdalam trzy razy.Czy kurs sie liczy? Gdzie mam szukac swoich papierow? I czy jesli chcialabym zdawac to musze wykupowac jakies godziny? I czy zdawalabym na nowych zasadach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, kurs jest ważny.
      2. Papiery znajdują się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania, wystarczy tam podejść i poprosić o przesłanie papierów do Ośrodka Egzaminacyjnego.
      3. Nie ma obowiązku wykupywania godzin jazd.
      4. Egzamin będzie zdawała Pani na nowych zasadach.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  17. Witam:)
    Jestem studentką z Poznania, tam w 2012r. ukończyłam kurs na prawo jazdy, zdałam egzamin teoretyczny oraz 3 razy oblałam praktykę. Teraz po roku przerwy (od ostatniego egzaminu), chciałabym ponownie przystąpić do egzaminu, ale już w miejscu swojego zamieszkania- Gorzów Wlkp. Czy wiadomo, gdzie aktualnie znajdują się moje papiery? Gdzie się zgłosić? Dziękuję serdecznie za ewentualną odpowiedź:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli minął już rok od ostatniego egzaminu na prawo jazdy, to Pani papiery powinny znajdować się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Pani miejscem zameldowania.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  18. Witam. Zdałam w ośrodku nauki jazdy egzamin praktyczny w styczniu kiedy jeszcze byly stare zasady, ale do testów w ośrodku jeszcze się nie podjęłam do tej pory. Czy kurs jest nadal ważny czy muszę ponownie sie zapisywać i czy ta karta kierowcy mnie dotyczy teraz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam .
    Zaczełam robic prawo jazdy 1 Lutego dziś jest juz 5 sierpień
    zostało mi jeszcze 4 godziny do wyjeżdżenia żadnych testów nie pisałam moge dalej moge kontynuować prawo jazdy czu kończy mi sie jakiś termin . ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam .
    zaczełam kurs prawo jazdy 1 lutego dziś już jest 5 sierpień . Zostało mi jeszcze 4 godziny do wyjezdzenia . nie pisałam zadnych testow czy kurs mi przepada . ? czy moge dalej kontynuować . ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    Zrobiłem cały kurs we wrześniu ubiegłego roku, zdałem teorię, oblałem praktykę. Niestety, w związku z nowymi przepisami, moja zdana teoria traci ważność 5 dni przed moimi 24tymi urodzinami. W związku z tym, cały egzamin (teorie i praktykę) musze zdawać na nowych zasadach. Moje pytanie brzmi - jak długo mój kurs będzie ważny (przeprowadzony według starych norm egzaminacyjnych sprzed 1.01.2013)? Liczę, że coś się zmieni z nowymi egzaminami, gdyż z tego co czytam i słyszę to jest porażka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co kurs jest ważny bezterminowo, chyba, że zmienią się przepisy w sprawie szkolenia kandydatów na kierowców, ale póki co nic nam na ten temat nie wiadomo więc może być Pan spokojny :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  22. Witam, w 2012 roku we wrześniu ukończyłem kurs na kat A, nie zdałem egzaminu praktycznego w WORD, zdałem teorię. Moje pytanie brzmi, jak długo będzie ważny kurs na starych przepisach w związku z wprowadzeniem nowego egzaminu od 1.1.2013?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezterminowo lub do czasu zmiany przepisów w sprawie szkolenia kandydatów na kierowców, póki co może być Pan spokojny żadna taka zmiana się nie szykuje :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz :)

      Usuń
  23. Witam
    Egzamin na prawo jazdy kat b zdałem w 1983r. w 2003r. utraciłem prawo jazdy. Czy chcąc teraz podejść do egzaminu muszę na nowo robić kurs czy sam egzamin?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej sam egzamin na prawo jazdy, ale proszę dopytać w Wydziale Komunikacji, gdyż każdy przypadek jest traktowany indywidualnie. Jak utracił Pan prawo jazdy?


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  24. Witam. Kurs na prawo jazdy zacząłem w 2010 roku i wyjeździłem tylko 25 godzin po czym kurs przerwałem( nie ustalałem egzaminu) i teraz mam pytanie czy termin kursu sie skończyl czy spokojnie moge go kontynuowac? Prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wtiam.
    Chciałem sie dowiedzić czy jeżeli w roku 2010 zacząłem prawo jazdy i po wyjeżdzeniu 25 godzin przerwałem kurs i teraz chciałbym iść do wznowić i dokończyć to nie bedzie żadnych problemów? Chodzi mi o to czy kurs jest nadal ważny.
    Prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  26. witam w 2011 zaczelam kurs prawa jazdy ukończyła go pozytywnie później przystapilam do egzaminów teoretczny zdałam jednak praktyczny cztery razy oblalam wyjechalam za granicę i nie przystepowalam więcej razy mamy 2013 i nowe warunki zdawania gdzie się mam udać jeśli chce znowu przystąpić do egza minów ? czymój kurs nadal jest aktualny ? poniewaz nie mam żadnych papierów które to potwierdzają. co robić ? prosZę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się udał do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z Pani miejscem zameldowania. Tam znajdują się Pani dokumenty. Kurs jest nadal ważny.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  27. Witam


    Jak zdawałem kurs 2004 i podeszłem do egzaminu,2 razy nie zdałem jazdy .Word mi wysłał dokumenty do wydziału komunikacji bo miałem zdawać w innym miescie i mam wszystkie papiery czy kurs będzie ważny ?badania miałem ważne na 5 lat

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę zrobić jeszcze raz badania lekarskie. Kurs jest ważny.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  29. witam
    a co jeżeli w roku 1990 zapłaciłem za kurs prawa jazdy kat C i nie dokończyłem go, czy mogę go dokończyć w innej szkole?? czy też muszę w tej w której zacząłem?
    czy taki nie ukończony kurs także jest ważny?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam kurs na kat C zrobiłem 2lata temu ale nie zapisałem się do Wordu czy te nowe przepisy ,które weszly w 2013 po 19 stycznia w czymś mi przeszkodzą? czy normalnie mogę się zapisać do Wordu na egzamin bez zbędnego robienia kursu jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli badanie lekarskie jest ważne, to może Pan normalnie zapisać się na egzamin na prawo jazdy.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  31. Witam mam pytanie odnośnie szkoły jazdy, zadawałem kurs i egzamin wewnętrzny w jednej z placówek niestety ja zamknięto.
    A ja już z rok nie podchodziłem do egzaminu z 1 i 2 etapu, zaznaczam ze 1 etap zaliczyłem w tamtym czasie. Gdzie mam się zgłosić, czy muszę przejść dodatkowe szkolenia wyjechać jakieś godziny załatwić dokumenty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pańskie dokumenty znajdują się w Wydziale Komunikacji, proszę tam pójść i poprosić o przesłanie ich do Ośrodka Egzaminacyjnego. Jeśli Pan chce może Pan wykupić jazdy w inne szkole nauki jazdy, czy dodatkową teorię, ale nie ma takiej konieczności!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  32. witam mam pytanie czy mogę zrobić jeszcze raz od nowa kurs na prawo jazdy kat b jesli juz go wczesniej ukończyłem??

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak można zrobić cały kurs jeszcze raz.


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  34. DZIEŃ DOBRY.

    W PAŹDZIERNIKU UBIEGŁEGO ROKU ZAPISAŁAM SIĘ NA KURS PRAWA JAZDY. DO KOŃCA LISTOPADA WYJEŹDZIŁAM WSZYSTKIE GODZINY, ALE NIE ZDAŁAM WEWNĘTRZNEGO EGZAMINU TEORETYCZNEGO. POTEM W ZWIĄZKU Z PROBLEMAMI OSOBISTYMI MUSIAŁAM ODPUŚCIĆ SOBIE PRAWO JAZDY AŻ DO TERAZ. CHCIAŁABYM SIĘ DOWIEDZIEĆ CO POWINNAM TERAZ ZROBIĆ?? BARDZO CHCIAŁABYM DOKOŃCZYĆ TĘ SPRAWĘ W NAJBLIŻSZYM CZASIE.

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę udać się do swojej szkoły nauki jazdy i zdać egzamin wewnętrzny, Pani kurs jest cały czas ważny!!!


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam po przerwaniu kursu na ponad rok chce kontynuowac nauke lecz dowiedzialem sie ze musze doplacic 40% najtanszego kursu w osrodku.czy to mozliwe? Dodam ze kurs byl oplacony w calosci a nauke przerwalem na wykladach

    OdpowiedzUsuń
  37. Rok temu zaczęłam prawo jazdy, ukończyłam teorie i zdałam egzamin wewnętrzny, nie wyjeździłam wszystkich godzin. Zrobiłam długą przerwę. Czy mój kurs jest nadal ważny?

    OdpowiedzUsuń
  38. witam w 2010 roku zrobilam kurs na prawo jazdy i zdalam egamin wewnetrzny niestety nie przystapilam do do zadnego egazminu bo zaszlam w ciaze nie czulam sie w najlepiej i dlatego odlozylam to na pozniej niestety minelo juz pare lat ...ale chcialabym to nadrobic czy moj kurs jest wazny??

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam. Robiłam kurs ponad 3 lata temu. Wewnętrzny zdałam, jednak 5 razy oblałam jazdę i dałam sobie spokój. Ostatni egzamin miałam 2,5 roku temu. Czy mój kurs jest nadal ważny ? Mogę ponownie przystąpić do egzaminu? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  40. witam mam pytanie w 2009roku wykupiłam i wyjezdziłam 5godz.doszkalających lecz nie poszłam na egzamin czy te godziny śą ważne czy muszę wykupić kolejne 5 godz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz po niezdanych egzaminach praktycznych nie trzeba wykupywać dodatkowych jazd ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  41. mam pytanie czy jezeli 3 razy zdalam test teoretyczny ale nie zdazylam sie nawet zapisac na ptaktyke i ten ostatni test tez juz mi przepadl to moge znowu sie zapisac na egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pytanie ; D Jezeli do swojego pierwszego egzaminu teoretycznego podchodzilem 1 sierpnia 2013 roku i do tej pory go nie zdalem, a 6 miesiecy mija 1 lutego to po tym 1 lutym moge zapisac sie bezproblemowo na kolejny egzamin teoretyczny? W kazdym Wordzie oowiazuja takie same zasady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak może Pani, we wszystkich Ośrodka Egzaminacyjnych jest tak samo :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  43. Witam ,Ukończyłem kurs w maju 2011 w szkole nauki jazdy papiery zostały w szkole egzamin wewnętrzny zdałem pozytywnie czy mój kurs jest nadal ważny co muszę zrobić żeby podejść do egzaminu państwowego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Proszę pójść do szkoły nauki jazdy po dokumenty, można odrazu u nich wykupić kilka/kilkanaście godzin jazd żeby przypomnieć sobie jak się jeździ, warto też pouczyć się teorii, gdyż od 19 stycznia 2013 roku testy na prawo jazdy nie są jawne. Po tym wszystkim może Pan złożyć papiery w Ośrodku Egzaminacyjnym i umówić się na egzamin na prawo jazdy :) Powodzenia!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  44. hey
    mam pytanie w 2010 roku chodziłam na kurs prawo jazdy ale nie zaliczylam wewnetrznego egzaminu w szkole jazdy czy nadal jest to wazne czy mosze na nowo robic kurs .. czy tylko wystarczy wkupic godziny i podejsc jeszcze raz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Pani kurs jest nadal ważny, proszę zaliczyć egzaminy wewnętrzne, wykupić jazdy i może zapisać się Pani na egzamin Państwowy na prawo jazdy ;-) Powodzenia!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  45. Witam,
    Czy Wydział Komunikacji stworzy nowy profil i przydzieli mi nowy numer PKK jeżeli chce rozpocząć kurs prawa po raz drugi?

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli miał Pan już numer PKK, a np. zgubił go Pan, to musi Pan pójść do Wydziału Komunikacji i poprosić o wystawienie duplikatu. Proszę napisać jak wygląda sytuacja... Dziękuję :)


    ELKA SCHOOL

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam. Uczestniczyłam w kursie prawa jazdy 2 lata temu (marzec 2012) zdałam teorię, lecz nie podeszłam do żadnej lekcji praktycznej. Wpłaciłam całą sumę za egzamin. Czy pieniążki przepadły w ciągu 2 lat? Mogę podejść ponownie do teorii bez ponownej wpłaty za kurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdawała już Pani egzamin państwowy na prawo jazdy, to po braku aktywności przez rok, Pani dokumenty zostały odesłane do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania, musi tam Pani pójść i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego.

      Co do pieniędzy, to one nie przepadają, prawdopodobnie musi mieć Pani potwierdzenie wpłaty za egzamin na prawo jazdy!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  48. Witam
    jeśli za kilka dni mija mi ważność egzaminu teoretycznego to czy muszę go zdawac ponownie czy mogę sie w ciągu tych kilku dni zapisac na sam egzamin praktyczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoria jest ważna pół roku i w tym czasie należy zdać egzamin praktyczny na prawo jazdy, pozdrawiamy


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  49. Witam mam takie pytanie egzamin zdawałem około 5lat temu wiem że muszę zgłosić się do wydziału komunikacji żeby wysłali papiery do word tylko że ja się przeprowadziłem i nie wiem co mam teraz zrobić czy jechać do urzędu w dawnym miejscu zamieszkania czy tam gdzie teraz mieszkam proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, po roku braku aktywności dokumenty są odsyłane do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania, czyli Pana dokumenty zostały wysłane tam 4 lata temu. Podsumowując: Pana dokumenty znajdują się w Wydziale Komunikacji zgodnym z Pana miejscem zameldowania sprzed 4 lat. Proszę zadzwonić do tego Wydziału Komunikacji, czy można to załatwić przez kogoś, czy musi stawić się Pan tam osobiście. Powodzenia!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  50. Witam.Mam taki duzy problem,prosze o pomoc.Wyjezdzilam wszystkie godz.testy wew zaliczylam,na egzamin z jazdy nie mialam wtedy czasu,a jak sie juz znalazl czas to okazalo sie ze zlikwidowali szkole nauki jazdy a ja nie dostalam od nich zadnych dokumentow i co teraz zrobic jak je odzyskac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Pani dokumenty powinny znajdować się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Pani miejscem zameldowania!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  51. Witam. W 2010 roku nie zdałem 3 razy egzaminu praktycznego i odpuściłem. Chcę teraz zdawać ponownie - Wiem, że moje dokumenty są w wydziale komunikacji i będę musiał je przesłać do WORDu, ale pytania które mnie nurtują to:
    - czy mnie również obowiązuje brak konieczności robienia dodatkowych szkoleń po 3 niezdanych egzaminach?
    - czy wystarczy tylko przesłac dokumenty, zamówić egzaminy i zdawać ?(wykupię sobie wtedy 2 godziny przed egzaminem)
    Proszę o szybką odpowiedź !
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.

      - Pan również nie musi robić dodatkowego szkolenia po 3 niezdanych egzaminach praktycznych
      - Tak wystarczy, proszę się tylko upewnić, że Pańskie orzeczenie lekarskie jest jeszcze ważne.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  52. witam w 2012 roku swiezo po 18 rozpoczalem prawko na kat. A zdalem egzamin teoretyczny w Word niestety do egzaminu praktycznego nie podszedlem z powodu wyjazdu teraz gdy mam prawie 21 lat chcialbym dokonczyc i tu moje pytanie czy musze zaczac wszystko od nowo i jak to jest teraz z tymi kategoriami? czy jak robilem kurs na kat A na bo bede mogl zdawac na ta kategorie czy inna? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurs jest ważny, prawdopodobnie dostanie Pan prawo jazdy kat. A2, a na kat. A będzie musiał Pan poczekać do 24 roku życia, proszę zadzwonić do Wydziału Komunikacji i potwierdzić te informacje ;-)

      Pańskie papiery znajdują się w Wydziale Komunikacji, musi się Pan tam udać i poprosić o przesłanie ich do WORDu ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    2. i wtedy bede musial jeszcze raz oba egzaminy i kurs?czy jak?

      Usuń
    3. W wieku 24 lat kurs na kat. A bez teorii oraz 10 godzin jazd, po kursie egzamin.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  53. Witam,
    ukończyłam kurs w 2008 r., w 2009 r. trzykrotnie podchodziłam do egzaminu - niestety oblane - po trzecim otrzymałam zaświadczenie, że muszę ukończyć szkolenie dodatkowe i po prostu dałam sobie spokój. Obecnie planuję ponownie zabrać się za prawo jazdy. W związku z tym mam pytania:
    - czy muszę ukończyć kurs doszkalający, skoro pierwszy kurs kończyłam jeszcze według starych zasad i otrzymałam taki "nakaz" z WORDu?
    - czy, aby założyć profil kierowcy w Wydziale Komunikacji, muszę przedstawić aktualne zaświadczenie od lekarza (czy mogę je otrzymać od lekarza pierwszego kontaktu?) i złożyć aktualne fotografie?
    - jak rozumiem, dopiero po założeniu tego profilu będę mogła złożyć wniosek o przesłanie dokumentacji do WORDu?
    Jak na razie to chyba wszystko, przejrzałam poprzednie pytania, ale jednak wolę się upewnić:)
    Korzystając z okazji życzę wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam,
    - nie musi Pani kończyć kursu doszkalającego
    - zaświadczenie wyda Pani lekarz medycyny pracy, który ma uprawnienia do badań kierowców,
    - fotografia aktualna, taka sama jak do dowodu osobistego,
    - jeśli w Pani Wydziale Komunikacji tak twierdzą to tak, jeśli Pani nie wie jak to wygląda, to proszę zadzwonić i zapytać, gdyż w różnych Wydziałach Komunikacji różnie to wygląda.


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam jeśli jakieś 4 lata temu zdałem testy teoretyczne za pierwszym razem a praktyczne 3 razy oblałem to papiery są nadal w WORD czy muszę się udać do wydziału komunikacji ..Proszę o odpowiedzieć i z góry dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Musi Pan się udać do Wydziału Komunikacji, po braku aktywności przez rok dokumenty są odsyłane do Wydziału Komunikacji :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  56. witam !
    chciałam zapytać czy jak skończy sie ważność testów to czy trzeba od nowa przechodzić te wszystkie wyklady, wyjezdzanie 30 godzin itd czy wystarczy zapisac sie od nowa na egzamin teoretyczny i po prostu zdac i pozniej normalnie jak wczesniej egzamin praktyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wystarczy się ponownie zapisać na egzamin teoretyczny!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  57. mam pytanko zdawalem 14 lat temu na prawo jazdy i oblałem egzamin teoretyczny czy moge zdawac egzamin czy muszę robic kurs odnowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Jeśli to było 14 lat temu, to Pana kurs prawa jazdy jest jeszcze ważny, nie musi Pan robić kursu od nowa!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  58. Witam,
    Zdawałem ostatni raz prawo jazdy w 2011 roku. Moje dokumenty przeniesiono w 2012 roku do starostwa, aktualnie ze starostwa przenieśli je do innego WORDu ponieważ tak chciałem. Wiem, że nie potrzebuję PKK, ale czy teraz wystarczy jak pojadę do tego nowego WORDu z dowodem i ustalę egzaminy ? Dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli orzeczenie lekarskie jest ważne, to tak ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  59. Witam
    Robiłam kurs w 1999 ....czy jest dalej ważny? I co jeśli robiłam go we Wrocławiu a papiery są w Nowym Sączu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kurs jest ważny, proszę poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego we Wrocławiu.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  60. Witam. Mam pytanie.
    Chciałamn dzisiaj założyc profil kandydata na kierowcę ale nie mogłam ponieważ mam nie ważny dowód osobisty (tzn. zmieniłam miejsce zamieszkania i zameldowałam się gdzie indziej) i powiedziano mi że dowód muszę wymienić, czakać na odbiór 3 tyg i wtedy ponownie przyjść założyć profil. Czy mogłabym donieść tylko stary dowód i potwierdzenie zameldowania obecnego ? Czy mogę zacząć kurs prawa jazdy bez PKK ? Oczywiście chodzi mi o zajęcia praktyczne? Proszę o odpowiedz. Z góry dziekuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Bez PKK nie można rozpocząć kursu prawa jazdy, proszę zadzwonić do Wydziału Komunikacji i zapytać, czy wystarczy zaświadczenie o zameldowaniu, które może zdobyć Pani w Urzędzie Miasta :) Pozdrawiamy,


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  61. Witam, zrobiłam kurs w 2010 roku. Zdałam egzamin teoretyczny i wyjeżdziłam wszystkie godziny. Dostałam zgodę na przystąpienie do egzaminu praktycznego, aczkolwiek się nie zapisałam ponieważ nie miałam czasu. Niedawno byłam w ośrodku, w którym kurs robiłam i pani mi powiedziała, że mój kurs jest nieważny i muszę się zapisać od nowa. Z tego co zdążyłam poczytać na tej stronce nie jest to zgodne z prawdą. Czy mam rację? Co teraz powinnam zrobić, żeby ukończyć to prawo jazdy? Na jaki artykuł/paragraf mogę się ewentualnie powołać w celu udowodnienia pracownicy biura, że nie miała racji? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Jeśli dokumenty znajdują się w szkole nauki jazdy, to proszę zażądać wydaniach ich Pani. Jeśli szkoła je odesłała do Wydziału Komunikacji (tak powinno się stać), to proszę się udać do Wydziału Komunikacji i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego!

      Pani kurs oczywiście jest ważny.

      Jeśli szkoła nie będzie chciała Pani wydać dokumentów, to proszę napisać tutaj, to coś poradzimy :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  62. witam. mam pytanie wykupilem kurs i wyjeździłem tylko 14godzin i ze względów osobistych nie mogłem kontynnuować nauki. czy po pół roku moge dalej kontynnuować jazdy?

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam. Robiłem kurs prawa jazdy w 2010r. Zdałem egzamin teoretyczny lecz nie zdałem praktycznego 4 razy.W 2011r spowodowałem wypadek i dostałem zakaz prowadzenia pojazdów na 2 lata. Kara już mi minęła wiec czy mogę przystąpić ponownie do egzaminu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, proszę się udać do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania - proszę tam pytać. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na tego typu pytanie.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  64. Witam,
    Prawo jazdy robiłem w 2009 roku na starym dowodzie i nie zdałem egzaminu, teraz mam nowy gdyz tamten dowod stracił ważnośc i chce przystapić do zdania ezgaminu. Czy musze robic od nowa kurs? Pan w starostwie powiedział , że jestem tak jakby nowym kursantem bo mam nowy dowód. Co mam w takiej sytuacji zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Kurs jest ważny!!!!!!!!!!!!!! Proszę pytać w Wydziale Komunikacji co ma Pan według nich dalej robić, jedno jest pewne, Pana kurs prawa jazdy jest cały czas ważny :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  65. Witam, kurs prawa jazdy ukończyłam przed 19 stycznia 2013 jednak, z powodu braku miejsc nie udało mi się zapisać na egzamin na starych zasadach :( Do nowego egzaminu teoretycznego na kat B podeszłam ponad rok temu (w marcu 2013) i nie udało mi się zdać, postanowiłam też, że nie będę od razu zapisywać się na kolejny egzamin (z powodu braku czasu - matura). Teraz zamierzam zapisać się na kolejny egzamin i tutaj mam do Państwa pytanie - wywnioskowałam już z artykułu i innych komentarzy, że mój kurs jest ważny, i chciałabym zapytać, czy muszę załatwiać jakieś dokumenty wcześniej, czy są one nadal w bazie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, i czy mogę zapisać się na egzamin po prostu, przyjść tylko z dowodem osobistym i dowodem wpłaty?

    Z góry bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Pani kurs jest cały czas ważny, proszę udać się do Wydziału Komunikacji - po roku braku aktywności w WORDzie Pani dokumenty zostały tam odesłane. Tam musi Pani napisać prośbę o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  66. WITAM ! Proszę o pomoc. Jeśli nie zdałam praktyki a minęło już pół roku , powinnam teraz zdawać na nowo teorię , czy nadal mogę zdawać praktyke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Teraz musi Pani zdawać teorię ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    2. mam takie pytanie jak miałem zabrane prawo jazdy na 2 lata a teraz chcę się zapisać na egzamin czy musze płacić za cały kurs

      Usuń
    3. Witam, wydaje nam się, że nie, ale w tej konkretnej sprawie odpowiedzi na wszystkie pytania udzieli Panu Wydział Komunikacji zgodny z miejscem zameldowania!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  67. witam, rozumiem, że 3 lata od oblania ostatniego egzaminu nie muszę placic za caly kurs, ale czy jesli chce go zrobic od nowa to są ku temu jakies przeciwskznia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ważne są wszystkie kursy prawa jazdy ukończone po 1 lipca 1998 roku, czyli po 3 latach od oblania ostatniego egzaminu kurs jest jak najbardziej ważny - wystarczy, że pójdzie Pani do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania - tam należy poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego.

      Jeśli chce Pani robić kurs od nowa, to nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań ;-)


      POWODZENIA
      ELKA SCHOOL

      Usuń
  68. Witam! Uczęszczam do technikum i w mojej szkole jest możliwość zrobienia kursu na prawo jazdy kat. B. Po wyjeżdżeniu godzin podchodzi się do egzaminu wewnętrznego (w szkole) i kiedy się go zda otrzymuje się dokumenty z numerem PKK oraz badaniami lekarskimi. Ja zdałam ten egzamin w Lutym 2014r. Chciałabym się dowiedzieć czy po zdaniu takiego własnie egzaminu wewnętrznego w szkole i odebraniu dokumentów jest jakiś określony termin ważności by zapisać się na egzamin teoretyczny i praktyczny w WORD-zie ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego terminu, może się Pan na egzamin państwowy zapisać teraz, a może się Pan zapisać za kilka miesięcy, a nawet za rok, to nie ma znaczenia kiedy się Pan na ten egzamin zapisze ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  69. Witam!

    Ponieważ kurs na prawo jazdy robiłam 5 lat temu, wiem, że jest on ważny tylko chciałam od nowa go zrobić. Ponownie zapisać się na kurs, wyjeździć godziny itp. Również ze względu na to, że mieszkam już w innym mieście. I moje pytanie to czy z tym nie ma problemu? Czy mogę taki kurs zrobić jeszcze raz? I czy również mogę ubiegać się o wydanie PKK skoro już drugi raz bym robiła kurs?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Szanowni Państwo,

    Proszę o radę. Rozpoczęłam kurs na prawo jazdy w latach 2011/2012 i nie ukończyła go tzn. brakuje mi 3 h jazdy, nie przystąpiłam do egzaminu wew. ale uczestniczyłam we wszystkich 30 h szkolenia teoretycznego. W tym roku chciałabym ukończyć kurs. Dlatego proszę o informację, czy pomimo zmiany zasad egzaminowania w 2013 r jest on nadal ważny? Czy mogę kontynuować kurs w innym osk tzn. wykupić jazdy doszkalające i zdać egzamin wew.? Czy osk ma obowiązek przechowywać moje dokumenty, czy mógł je zniszczyć albo przesłać do wydziału komunikacji? Czy istnieje jakaś podstawa prawna regulująca podobne sytuacje na którą mogę się powołać albo instytucja rozstrzygająca spory między kursantami a osk? Niestety kierownik osk stwarza problemy...
    Z góry dziękuję za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak kursy jest ważny i może go Pani kontynuować.
      2. Może Pani kontynuować w innym OSK.
      3. Ośrodek Nauki Jazdy po 2 latach może przekazać dokumenty do Wydziału Komunikacji, ale nie nie zawsze tak jest, najczęściej dokumenty leżą gdzieś w OSK.
      4. Kierownik OSK musi Pani oddać dokumenty - tak mówi dziennik ustaw!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    2. Witam, kierownik osk poinformował mnie ze ma obowiązek przechowywać dokumenty do 2 lat po tym okresie ulegają one zniszczeniu. Natomiast osk nie ma obowiązku przekazania dokumentow do wydzialu komunikacji tylko ośrodek egzaminowania. Proszę o informację, jakie dokumenty powinien posiadać osk po 2 latach, które potwierdzają uczestniczenie przeze mnie w kursie?

      Usuń
    3. Witam
      Normalnie Ośrodek ma obowiązek trzymać dokumenty przez 2 lata, najczęściej jednak Ośrodki trzymają dokumenty dłużej, gdyż nie ma sensu niszczyć dokumentów kursantów, przynajmniej nasz Ośrodek ma taką politykę.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    4. Czy osk po 2 latach może posiadać jakieś inne dokumenty potwierdzające uczestnictwo w kursie?

      Usuń
    5. Może, ale nie musi posiadać!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  71. Dziękuję za odpowiedź!
    Mam jeszcze jedno pytanie, czy muszę wnioskować o numer PKK żeby kontynuować kurs?

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam.
    W 2012 zacząłem kurs kat.A na motor, niestety zima nie pozwoliła mi na zapisanie się na egzamin oczywiście cały kurs zaliczyłem posiadam badania lekarskie na czas nieokreślony oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jak wiadomo przepisy w 2013 się zmieniły wszedł przepis o kat.a2 i o ukończeniu 24 lat jeżeli chodzi o kat.a tu chciałbym zaznaczyc że 24 lata mam ukończone. Teraz mam pytanie czy musze zacząc cały kurs od nowa czy wystarczą mi te dokumenty do zapisania się na egzamin? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Nie musi Pan robić kursu na prawo jazdy od nowa!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  73. Witam ;)
    Na samym początku powiem, że bardzo fajna stronka to jest, wielu ciekawych rzeczy się tu do dowiedziałam :)

    A teraz do rzeczy: również mam pewną wątpliwość, otóż w lutym tego roku zaczęłam kurs prawa jazdy, teorię zdałam i praktykę niestety nie. Na chwilę obecną odpuszczam sobie kolejne podejście do egzaminu praktycznego
    1) i tu moje pierwsze pytanie, czy powinnam iść do OSK, w którym się szkoliłam odebrać papiery wraz z badaniem lekarskim czy po roku mojej zwłoki OSK odeśle moje dokumenty do wydziału komunikacji (chcę zostawić sobie otwartą furtkę, w przypadku, gdybym chciała w przyszłości znów zabrać się za zdawanie).

    2) kolejne ostatnie już moje pytanie: czy jeśli OSK, w którym się szkoliłam przestałoby istnieć, to czy moje dokumenty zostaną przesłane do wydziału komunikacji czy przepadają i w przyszłości kurs trzeba by było zacząć od nowa? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Proszę zabrać swoje dokumenty jeśli nie chce Pani w tej chwili zdawać egzaminów Państwowych na prawo jazdy, gdyż OSK po dwóch latach może zniszczyć Pani dokumenty.

    2. Jeśli OSK się zamyka, to powinni przesłać dokumenty do Wydziału Komunikacji.

    Rozumiem, że Pani nie zdawała jeszcze egzaminów Państwowych, gdyż pisze Pani OSK, a nie Ośrodek Egzaminacyjny, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdawalam pare razy egzamin panstwowy, niestety wynik byl zawsze negatywny. Rozumiem, ze wszystkie potrzebne dokumenty (badanie lekarskie, zaswiadczenie o ukonczeniu kursu etc.) znajduja sie juz tylko i wylacznie w WORDzie i tamze beda bezpieczne?

      Usuń
    2. Witam, Jeśli nie zdawał Pan egzaminów w WORDzie przez okres dłuższy niż rok, to dokumenty zostają odesłane do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z miejscem zameldowania!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  75. Witam
    Mam takie pytanie. Kurs na kat. B ukończyłem w 2011 roku, zdawałem kilka razy egzamin praktyczny. Gdy poszedłem niedawno do Wordu kazali wyrobić mi sobie profil kandydata, żebym mógł zapisać się na teorię. Mam już ten profil i czy teraz będę mógł się zapisać na egzamin bez problemu czy jeszcze mogą mnie odesłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Jeśli papiery są w WORDzie to nie powinno być problemów.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  76. Witam, chciałabym się poradzić kogoś kompetentnego. Otóż, jestem po 10 godzinach jazdy i mój instruktor powiedział że te 30 godzin na pewno mi nie wystarczy. Czy jest taka możliwość że odbędę jeszcze te 20 godzin, dokończę także godziny teorii i kolejne godziny dokupić w innej szkole? Czy jeśli tak to ile mam na to czasu? Muszę dostać jakieś potwierdzenie o ukończeniu 30 godzin jazd i praktyki?
    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Może Pan już teraz zmienić szkołę :) Zresztą może Pan to zrobić w każdej chwili ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  77. witam ostatni egzamin zdawałam w 2012 roku i chciałabym ponownie zdawać interesuje mnie szczególnie czy moje badania lekarskie są nadal ważne bo nie uśmiecha mi się bulić 200zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko nam powiedzieć, nie wiedzieliśmy Pana orzeczenia ;-) Proszę się udać do Wydziału Komunikacji, tam Pan się wszystkiego dowie, zostanie Panu nadany numer PKK itd.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  78. Witam.
    Zaczęłam kurs prawa jazdy w 2012 roku. Zostało mi kilka godzin do wyjeżdżenia ale instruktorka powiedziała, żebym zapisała się już na egzamin teoretyczny w WORDzie. Tak też zrobiłam....ale...2 razy nie zdałam egzaminu :/ Potem weszły te nowe przepisy i odpuściłam sobie... Teraz chciałabym kontynuować i nie wiem co mam dalej robić.
    Czy muszę iść do mojego OSK po coś czy wystarczy, że pójdę tylko do Urzędu po ten numer PKK i potem zapisać się na kolejny egzamin do WORD??
    Z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Proszę pójść do Wydziału Komunikacji, to powinno wystarczyć, tam dostanie Pani numer PKK, a Pani dokumenty zostaną wysłane do Ośrodka Egzaminacyjnego!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  79. Witam, ukonczyłam kurs w 2008 roku ale nie odebrałam dokumentow ze szkoly jazdy. Czy one nadal tam beda czy musze isc do wydziału komunikacji bo chciałam zapisac sie na egzaminy do WORD-u.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pójść do szkoły nauki jazdy i zapytać, mogły też zostać zniszczone, ciężko nam powiedzieć co szkoła nauki jazdy z nimi zrobiła.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  80. Witam. Mam pytanie. Muszę udać się tylko po numer PKK do Wydziału Komunikacji a robiłam już wcześniej prawo jazdy tylko minął już ponad rok... Czy muszę mieć ze sobą jakieś dokumenty? Ponieważ orzeczenie lekarskie i fotografie dawałam juz do WORDu przy pierwszym egzaminie. Nie chcę być odprawiona "z kwitkiem" gdy przyjdę tylko z dowodem dlatego pytam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem powinna Pani dostać PKK bez problemu :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  81. Witam. Trzy lata temu zrobiłam kurs prawo jazdy. Zdałam teorię i oblałam praktykę. Teraz chcę spróbować jeszcze raz. Czy jeżeli zdecyduję się zapisać na nowy kurs prawo jazdy, to będę traktowana jakbym podchodziła pierwszy raz i nie trzeba iść do Wydziału Komunikacji z prośbą o przesłanie dokumentów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Pani zacząć kurs od nowa, ale i tak będzie musiała Pani udać się do Wydziału Komunikacji po numer PKK, wcześniej będzie musiała Pani pójść do lekarza, aktualnie koszt badania u lekarza wynosi 200 złotych, proszę się zastanowić, czy warto od nowa zapisać się na kurs prawa jazdy?


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  82. W 1990 roku zdalam egzamin na prawo jazdy. Otrzymalam terminowe na 5 lat. Kilka miesiecy pozniej wyjechalam na stale do USA i od 1991 roku mam caly czas aktualne amerykanskie prawo jazdy. W najblizszym czasie przeprowadzam sie do Polski. Czy bede mogla odnowic polskie prawo jazdy bez egzaminow? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno być problemów :) Pozdrawiamy


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  83. Witam. W 2012r ukończyłem kurs prawa jazdy, lecz nie podszedłem do egzaminu . Udałem się do ośrodka w którym miałem szkolenie aby dowiedzieć się co i jak. Kierownik tego ośrodka stwierdził, że mam wszystkie wymagane dokumenty by podejść do egzaminu ale nie wie jak to jest z PKK. Czy jeśli zaczęłem kurs przed wprowadzeniem zmian w przepisach to nie muszę mieć PKK ? Czy też zaczynać wszystko od nowa ? Z góry dziękuję zaodpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w tym momencie Pana dokumenty znajdują się w szkole nauki jazdy to składa Pan je w Ośrodku Egzaminacyjnym - nie musi Pan wyrabiać numeru PKK ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  84. Witam!
    W 2008 roku rozpoczęłam kurs, zostało mi chyba 6h do wyjeżdżenia i przerwałam kurs do żadnego egzaminu nie podchodziłam. Teraz chciałabym to wznowić ale w innym mieście. Dzwoniłam do tej szkoły jazdy ale Pan mi powiedział ze niszczą dokument po dwóch latach i że pewnie nawet nie znajdzie dowodów wpłaty(ja poszukałam i taki dowód wpłaty posiadam) czy mogę coś jeszcze z tym zrobić? czy taki dowód wpłaty mnie do czegoś uprawnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Niestety mają prawo zniszczyć Pani dokumenty po dwóch latach, więc jeśli je zniszczyli to nic nie może Pani z tym zrobić!


      POZDRAWIAMY
      ELKA SCHOOL

      Usuń
  85. WITAM :) kursy prawa jazdy robiłem 2 razy w tej samej szkole poniewaz pierwszy przepadł po 2-óch latach bo nie poinformowałem OSK o moim zakazie (co polecam na przyszłosc kazdemu w razie takiej ewentualnosci lub dłuzszego wyjazdu itp.). Drugi kurs ukonczyłem w 2011r. i z tego co pamietam z obu tych kursow, to na wykładach zawsze byla mowa o tym ze badanie lekarskie jest wazne tylko przez 6 mie-cy ktore odbywało sie w tej szkole przez ta sama pania doktor. Z uwagi na to ze wiekszosc moich starszych kolegow tam sie uczyło i mowili mi to samo bylem tego przekonania bardzo długo.Chociaz nie widzialem tego orzeczenia zawsze słyszalem ze wszystko ok:) Spotkał sie ktoś kiedyś z takim przepisem czy jak by to określić?? A może to po prostu niska cena tego prawidłowo wykonanego badania zmniejsza okras ważności trwania???? z góry dziękuje za odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od danego lekarza, jeśli nic Panu nie dolega, to Pana orzeczenie lekarskie powinno być wydane na minimum 5 lat!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  86. witam mam pytanie 4 lata temu zdawałem na prawko i 3 razy zdawałem teorie i nie zdałem a teraz chce zdawac od nowa co mam zrobic gdzie sie udac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Proszę się udać do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z Pana miejscem zameldowania, proszę poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego!

      Jak dokumenty dojdą to proszę się umówić na egzamin wewnętrzny teoretyczny oraz praktyczny.


      Pozdrawiam
      Elka School

      Usuń
  87. Witam zakonczylem kurs w 2010r. Nie podchodzilem do egzaminu ani razu lecz w miedzy czasie zmienilem adres zameldowania a dokumenty o ukonczeniu kursu mam w domu. Gdzie zmienic adres na badaniu lekarskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, proszę pójść do Ośrodka Egzaminacyjnego tam dowie się Pan co trzeba zrobić, proszę powiedzieć jaka jest sytuacja. Będzie musiał Pan wypełnić nowy wniosek o wydanie prawa jazdy, w środku wniosku jest takie coś jak wydanie wtórnika i tam się wpisuje zmianę danych, ale najlepiej proszę pójść do Ośrodka Egzaminacyjnego tam Pan się wszystkiego dowie.


      Pozdrawiam
      ELKA SCHOOL

      Usuń
  88. Witam, czy pytania będą jawne? jak tak to kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tak będą jawne, podobno od połowy kwietnia 2015 roku!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  89. Witam,
    2 lata temu (20.11.2012r) zapisałam się na prawo jazdy czy kurs jest jeszcze wazny? [ nie mam zdanego zadnego egzaminu]

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam kurs ukończyłem w 2007r czy będę musiał zdawać egzamin praktyczny na nowych zasadach? bo wiem, że w 2015 wprowadzili ekojazde, nie miałem tego na kursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdawał Pan teorię państwową przed 2015 rokiem, to nie obowiązuje Pana ekojazda. Pozdrawiamy!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  91. Witam,
    Mam kłopot ponieważ... spróbuje napisać to punktami bo moja sprawa zaćmiła umysły pracujących ludzi w ośrodku w którym ja robię prawo jazdy.
    1.Kurs zacząłem w 2011 roku.
    2.Tydzień temu wróciłem do ośrodka i oznajmiłem że chce dokończyć kurs.
    3.Wyjeździłem 4 godziny które zostały mi z 2011 roku zamknąłem pule godzin do wyjeżdżenia i zdałem egzamin teoretyczny wewnętrzny.
    4.Okazało się że mój instruktor który szkolił mnie w 2011 roku już nie pracuje i nie jest w stanie podpisać dokumentu który zaświadcza że zakończyłem kurs.
    5.Sprawa na tym się skończyła i dzisiaj nie wytrzymałem i oznajmiłem im że sprawę kieruje do radcy prawnego ponieważ ja nie mogę dyskutować z nimi dalej bo nie mam wiedzy na temat przepisów obowiązujących w ośrodku.
    6.Chcą jeszcze ode mnie profil kursanta choć tutaj przeczytałem że w moim wypadku nie potrzebuje go. Poza tym mam tylko jeden dowód wpłaty na 1 tyś. zł a dowód na 250 zł przepadł i nie jestem w stanie go okazać,żądają abym zapłacił te 250 zł + różnice pomiędzy ceną starego prawka i dzisiejszej jego ceny czyli tam 350 zł powiedzmy.
    POMOCY. z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Proszę porozmawiać poważnie z właścicielem Ośrodka, ciężko nam powiedzieć jak walczyć z tego typu oszustwem, proszę dać znać jak sprawa wygląda na ten moment, pozdrawiamy, Elka School

      Usuń
  92. Witam , kurs ukonczyłem w 2012 roku ( w ośrodku szkoleniowym) po tym zdałem teorie (jak wiadomo już nie jest ważna) potem 2 razy nie zdałałem i na 3 się nie umówiłem z braku funduszy i czasu (dużo obowiązków). Teraz chciałbym ukończyć egzamin państwowy.

    Z tego co czytam to muszę iść do urzędu komunikacji i aby wysłali moje papiery do WORDu tak ?

    Muszę iść na kurs do ośrodka szkoleniowego ? czy nadal mam ważne papiery i mogę dokupić godziny i iść spowrotem na egzamin państwowy ?

    Pozdrawiam dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak
      2. Nie musi Pan iść do Ośrodka, ale jeśli Pan chce może Pan dokupić godziny


      Pozdrawiamy
      Elka School

      Usuń
  93. Witam.Siedem lat temu zrobiłam kurs i po trzech negatywnych wynikach z egzaminu praktycznego zrezygnowałam.Teraz ponownie zrobiłam kurs(świadomie po raz drugi gdyż uznałam,że potrzebuje ponownego przygotowania i z teorii i z praktyki ) i wkrótce wybieram się na egzamin.Niestety nie pomyślałam,że przy pierwszym kursie zyskałam już PKK i wyrobiłam go drugi raz.Dzwoniłam do UM i pani powiedziała,że urząd nie wysyła do Wordu dokumentów, wszystko się załatwia na miejscu w Wordzie i że mogę mieć problem z powodu wyrobienia tego drugiego profilu.Czy spotkali się Państwo z takim przypadkiem?Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zadzwonić do swojego WORDu w tej sprawie i powiedzieć dokładnie co się stało, pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.Proszę mi jeszcze powiedzieć czy przerwa w zdawaniu egzaminów w Wordzie( w moim przypadku 6-7lat) nie jest powodem do wyrobienia nowego PKK? Wyczytałam ,że PKK wydaje się gdy po rocznej przerwie,gdy ponownie ubiega się o prawo jazdy.Poprostu nie wiedziałam,że na poprzednim kursie taki profil został mi wyrobiony(bo zajmował sie tym OSK)Chciałabym wiedzieć czy faktycznie zle zrobiłam wyrabiając PKK przy nowym kursie, zanim zacznę tłumaczyć się w Wordzie.Dodam jeszcze,że od czasu ostatniego niezdanego egzaminu,zmieniłam nazwisko,adres a także dowód osobisty.Bardzo proszę jeszcze raz o odpowiedź.

      Usuń
    3. W tej sprawie proszę się udać do Wydziału Komunikacji, mogę tylko jedno powiedzieć, numer PKK wyrabia się przed rozpoczęciem kursów na prawo jazdy od 19 stycznia 2013 roku. Pozdrawiamy


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  94. Witam,

    mam pytanie, czy jeżeli w innej szkole nauki jazdy wyjeździłem 12-13 godzin parę lat temu oraz oczywiście zakończyłem kurs teoretyczny (30 godzin wykładów), odbyłem kurs pierwszej pomocy oraz przeszedłem badanie lekarskie, to czy zapisując się do Państwa szkoły muszę zakładać profil, tj. PPK oraz przechodzić nowe badanie lekarskie?

    Wiem, że wykłady oraz e-learning nie jest już obowiązkowy, więc tu dla mnie logiczne, że tego nie muszę przechodzić ponownie.

    Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Proszę przynieść swoje dokumenty do nas, a my powiemy Panu co i jak, dziękujemy!


      Pozdrawiamy
      Elka School

      Usuń
  95. witam mam zrobione badania na prawko z 2012 roku mam je w domu czy sa wazne na dzien dzisiejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Zależy na ile zostało wydane Pana badanie lekarskie?

      pozdrawiam

      Usuń
  96. Witam serdecznie.
    W 2011 roku ukończyłam kurs prawa jazdy, lecz z przyczyn osobistych nie zdawałam egzaminu wewnętrznego i dlatego też nie mam zaświadczenia ukończenia kursu. Jak udałam się do ośrodka szkoleniowego w zeszłym roku, to współwłaścicielka powiedziała mi, że moje dokumenty będą zapewne wysłane do wydziału komunikacji, ponieważ ośrodek zmienił siedzibę. Poleciła mi, że jedyne jak może mi pomóc w takiej sytuacji to założyć profil kierowcy. Dlatego udałam się do mojego wydziału komunikacji po numer oraz do lekarza po zaświadczenie. Ale jak udałam się do ośrodka ponownie to zastałam pana właściciela, który oznajmił mi, że kurs jest nieważny, że musiałabym go zrobić od nowa i on nie może ryzykować reputacji ośrodka. Nie chciał w jakikolwiek sposób mi pomóc. Stąd moje pytanie, czy taki kurs, jeżeli nie posiadam zaświadczenia jego ukończenia, jest wciąż ważny? Czy można jakoś wybrnąć z tej sytuacji nie ponosząc ponowie kosztów płacenia za kolejny kurs? Bardzo prosiłabym o odpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Ważne są wszystkie kursy na prawo jazdy, które zostały rozpoczęte po 1 lipca 1998 roku!


      Pozdrawiamy
      Elka School

      Usuń
  97. Witam
    W 2006 roku ukończyłem kurs w listopadzie tegoż roku przystąpiłem do egzaminu - nie zdałem, potem próbowałem jeszcze 5 razy, niestety bez rezultatu, ostatni egzamin w styczniu 2008.
    Dałem sobie spokój
    Teraz jednak chciałbym sprawę doprowadzić do końca
    Co mam dokładnie zrobić krok po kroku???
    Proszę o odpowiedź
    dziękuję i pozdrawiam
    Dorian

    OdpowiedzUsuń
  98. Witam serdecznie.
    W 2009r zacząłem kurs na prawo jazdy kat B godziny wyjezdzilem wszystkie jedynie niezdawalem egzaminu wew a opłaciłem cały kurs teraz jest 2015 i chciałbym dokończyć kurs wiec zadzwoniłem do kierownika OSK I spytałem się czy mogę podejść do egzaminu wew a on z pytaniem w którym roku przystepowałem do kursu bo on ma obowiązek trzymać dokumenty przez 2 lata wiec mu powiedziałem ze w 2009r a pan kierownik powiedział że postara się poszukać a jeśli nie znajdzie to będę musiał robić kurs od nowa.
    Wiec mam pytanie czy jest gdzieś odnotowane że uczestniczyłem w takim kursie I że nie podchodziłem do egzaminu wew czy kierownik OSK powinien mi pozwolić na dokończenie tego egzaminu wew iodebrać dokumenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kierownik OSK ma prawo trzymać dokumenty tylko przez 2 lata, oczywiście może trzymać je dłużej, ale to zależy tylko i wyłącznie od jego dobrej woli.

      Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  99. Witam . mam pytanie kurs u kończyłem 2lata temu ale nie podszedłem ani razu to egzaminu i moje pytanie gdzie musze z głosić się po papiery i czy muszę odbywać jakies kursy doszkalające w szkole nauki jazdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, proszę udać się do Wydziały Komunikacji, który jest zgodny z Pana miejscem zameldowania. Nie musi Pan odbywać kursów doszkalających. Pozdrawiamy, Elka School

      Usuń
  100. Witam , od przystąpienia do egzaminu na prawo jazdy minęło ok 5 lat , teraz ponownie chciałabym przystąpić co musze zrobić ? wiem ze trzeba papiery zanieść ponownie do wordu , nowy profil PKK z zaznaczonym ze juz przstępowałam do egzaminu , czy nalzey wykupic 5 godzin jazdy ? i czy trzeba wpłacic jednorazowo 500 zł z powodu tego ze minął wiecej niz jeden rok od egzaminu ? zadnego egzaminu nie zdałam jakby co .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kurs jest ważny, jazd nie trzeba wykupywać, a 500 zł nie trzeba wpłacać. Proszę się udać do Wydziału Komunikacji, tam należy poprosić o przesłanie dokumentów do WORDu, zostanie Pani także nadany numer PKK. Pozdrawiamy Serdecznie!

      Usuń
  101. Witam, czy jeśli teraz do końca roku zdam egzamin teoretyczny na praw jazdy, to praktyczny po 4 stycznia2016 bede mogla zdawac na starych zasadach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zmiany wejdą w życie w 2017 roku, pozdrawiam

      Usuń
  102. Witam, zdawałam 2.5 lata temu w osrodku na prawo jazdy zdalam ale nie podeszlam do egzaminu w word nie zanioslam papierow tam . Czy nadal mam wazne papiery ?? Mam papier w domu z osrodka. Czy moge z nimi isc do worda i zdac.

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam, ukończyłam kurs 10 lat temu, zdawałam jeden raz egzamin. Teraz chciałabym ponowić walkę o prawo jazdy. Jednak mieszkam teraz w innym mieście, wiem, że muszę iść do obecnego miasta z podaniem o przeniesienie dokumentów z dawnego miasta. Czy numer PKK dostanę od ręki czy muszę czekać, aż oba miasta prześlą sobie dokumenty ukończenia kursu?

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam, kurs rozpoczelam w sierpniu 2013 roku nie ukończywszy go nie wyjeździłam wszystkich godzin-nie zdawałam egzaminu wewnętrznego. Czy mój kurs jest ważny, czy muszę go powtarzać?Czy wystarczy dokupić godziny?

    OdpowiedzUsuń
  105. witam,
    chodziłam na prawo jazdy w maju 2012r. zaliczyłam wszystkie godziny wykładów teoretycznych i przeszłam badania lekarskie, do żadnego egzaminu nie podeszłam i nie jeździłam. chce teraz ponownie zacząć w innym ośrodku. dostałam wiadomość iż jeśli chodziłam już na kurs to muszę dostarczyć PKK. czy jeśli chodziłam na same wykłady w 2012 roku to mój profil PKK jest jeszcze? jak go odzyskać i gdzie? odzyskanie go jest płatne?

    OdpowiedzUsuń