wtorek, 20 września 2011

Opinie o nas - napisz, co o nas myślisz!



Zobacz opinie o Ośrodkach Elka School:
  • Opinie o Ośrodku w Elka School - Gdynia Centrum - zobacz tutaj
          • Opinie o Ośrodku Elka School - Galeria Rumia - zobacz tutaj
          • Opinie o Elka School w CH Kaszuby - Wejherowo - zobacz tutaj

          Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy -
          Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik
          .

          Jak dodać komentarz, jak skomentować artykuł?

          138 komentarzy:

          1. Świetna szkółka oraz świetni instruktorzy! Jak najbardziej pozytywnie :).

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Serdeczne dzięki dla pani Edyty Kamińskiej za poświęcony czas i nerwy. Ona jako jedyna wierzyła że zdam,nawet rodzice mieli co do tego wątpliwości. No i udało się za pierwszym razem! Dziękuję także miłej obsłudze która rzetelnie odpowiadała na każde pytanie.
              Michał.

              Usuń
            2. Witam serdecznie, ogromne podziękowania dla P. Edyty za czas i wsparcie :D przy okazji dla całego zespołu ELKA składam najlepsze życzenia Noworoczne :D

              Usuń
            3. Dziękujemy, także życzymy Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          2. Dziękujemy! Staramy się!!!

            OdpowiedzUsuń
          3. Witam!Chciałam bardzo podziękować Edycie Kamińskiej za to że miała do mnie dużo cierpliwości i że zawsze znalazła dla mnie czas,dzięki niej zdałam za drugim razem 23.12.2011 jestem bardzo wdzięczna polecam gorąco wszystkim tą instruktorkę.EDZIA JESTEŚ WIELKA ;-)

            OdpowiedzUsuń
          4. Bardzo dziękujemy! Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z naszego ośrodka!!!

            OdpowiedzUsuń
          5. Chciałam bardzo podziękować szkole oraz wszystkim instruktorom z którymi jeździłam, a w szczególności Pani Marii Pulas oraz Panu Pawłowi Stolorz.Polecam wszystkim ElkeSchool oraz w/w instruktorów są świetni w swoim fachu (cierpliwi, przyjacielscy). Jazda z nimi to sama przyjemność.
            Zdałam egzamin za drugim razem 10 maja 2012r. Jesteście SUPER.

            OdpowiedzUsuń
          6. Witam,
            Dziękuję wszystkim z Elki School a zwłaszcza instruktorowi Panu Krzysztofowi Pawliszowi za poświęcony czas i wszystkie uwagi.
            Dzięki niemu egzamin kat A zdany za pierwszym podejściem - 16 maja 2012.
            Polecam każdemu tą szkołę jazdy i tego instruktora !!
            Tak trzymać :)

            Krzysiek

            OdpowiedzUsuń
          7. Jestem już po kursie i po egzaminie. Zdałam za 1-szym razem;) poszłam na egzamin bez większych stresów a to wszystko za sprawą bardzo dobrego przygotowania ze strony mojego instruktora- p. Wojtka Naklickiego;) Pan Wojtek potrafi wszystko dokładnie wytłumaczyć, pomóc i oczywiście pozytywnie nastawić:)
            Panie Wojtku pozdrawiam Pana serdecznie, dzięki Panu nic nie zaskoczyło mnie na egzaminie!:)
            Basia;)

            OdpowiedzUsuń
          8. Witam!

            Pierwszy mój kurs na kat B w ELKA SCHOOL 2006r Egzamin zdany za pierwszym razem dzięki świetnemu instruktorowi Krzysztofowi Kunkel i muszę powiedzieć, że po 6 latach ELKA SCHOOL dalej uczy na wysokim poziomie. 2012r Egzamin kat A zdany bez problemów a to za sprawą cierpliwości, starannemu przekazaniu wiedzy i cennym uwagom P. Krzysztofa Pawlisza
            Mogę śmiało polecić wszystkim ELKE SCHOOL z ukierunkowaniem na w/w instruktorów.
            Dziękuje i Pozdrawiam Łukasz

            OdpowiedzUsuń
          9. Dziękujemy za opinię i życzymy powodzenia!

            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          10. Witam:)
            Jestem po kursie w tej szkole i chciałam się pochwalić że zdałam dziś, tj. 17.07.2012 egzamin teoretyczny i praktyczny za pierwszym podejściem! :)
            Moim instruktorem był Pan Janusz Sowa, któremu chciałam serdecznie podziękować za naukę, cierpliwość i zaangażowanie. Którego serdecznie pozdrawiam:)
            Pozdrawiam również uśmiechnięte Panie z sekretariatu u których załatwianie formalności jest przyjemnością.
            Szczerze polecam ELKE SCHOOL. :)
            Katarzyna

            OdpowiedzUsuń
          11. Dziękujemy!!!

            SZEROKIEJ DROGI!!!
            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          12. Witam! Dnia 20,07,2012 zdałam egzamin teoretyczny i praktyczny za pierwszym razem, moim instruktorem rownież był Pan Janusz Sowa. Szkołe i instruktora serdecznie polecam. Instruktor cieprliwy, daję rady i cenne uwagi ze swojego doświadczenia i nie ma problemów z umawianiem terminow.
            Dziękuję i pozdrawiam
            Marta

            OdpowiedzUsuń
          13. Długo w ofertach szkół przebierałam, ale na szczęście najlepszego wyboru dokonałam.
            Na Elka school się zdecydowałam i się na nich nie przejechałam.
            Swój egzamin na motocykl w ogromnym deszczu i wietrze zdawałam, ale egzaminatora za pierwszym razem pokonałam!!!
            Podczas egzaminu cenne wskazówki instruktora Krzysztofa sobie przypominałam i trasę egzaminacyjną bez problemu zaliczałam.
            Czas kursu w tej szkole to super wspomnienie, wyjazdy na miasto i manewry na placu to nie do opisania szkolenie.
            Przyjazna panująca wokół atmosfera sprawia, że kursant z chęcią na lekcję się stawia.
            Tu nie ma problemów, wszystko załatwią, nauczą, pokażą i jeszcze uśmiechem zarażą.
            Ludzie, z którymi miałam przyjemność obcować, to profesjonaliści i powinni za najlepsze wynagrodzenie pracować :)
            Dziękuję Krzysztofowi Pawliszowi, mojemu najlepszemu instruktorowi, Jego koledze Jankowi za uśmiech i serdeczne na placu rozmowy!
            Pochwała rownież dla Kryzsztofa Gliny i obsługi biura Karwiny !!!
            Pozdrawiam i polecam
            Agnieszka F.

            OdpowiedzUsuń
          14. Dziękujemy!!!

            Wszystkiego dobrego na drodze!!!


            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          15. Serdeczne podziękowania dla Marysi za przeprowadzenie mnie przez jedną z najtrudniejszych dróg w życiu ;) Egzamin zdałam za 4 razem i w dużej mierze dzięki jazdom z Marysią. Cudowna kobieta, która ma cierpliwość do bojaźliwych kursantów ;) Potrafi nieźle objechać za głupoty wyczyniane na drodze, ale jest tez bardzo ciepłą i pełną humoru kobitką, z którą jazdy były ogromną przyjemnością :)
            Serdecznie pozdrawiam
            Dorota

            OdpowiedzUsuń
          16. Mam 40tkę i w życiorysie poważny wypadek (jako piesza potrącona na pasach) - na jakiś czas odebrał mi chęć na prawko. Z Wami zmierzyłam się nie tylko z nauką przepisów, obsługi auta i wszystkich umiejętności na drodze ale też z tym wspomnieniem i strachem. DZIĘKUJĘ MARYSIU! Cośmy się nagadały, to nasze :) Dzięki Darku, Marcinie, Janku :)
            Zdałam za drugim razem. Nie mam wątpliwości dokąd na kurs wysłać córkę za 3 lata :)

            OdpowiedzUsuń
          17. Elka School to był świetny wybór. Zajęcia teoretyczne bardzo ciekawe a obsługa biura sympatyczna;) Jestem bardzo szczęśliwa, gdyś wczoraj 03.09.12 zdałam egzamin praktyczny za pierwszym razem! Wszystko dzięki mojej instruktorce p.Marii Pułas, która solidnie przygotowała mnie do jazdy! Dzięki temu na drodze byłam opanowana i pamiętałam o wszystkim czego mnie nauczyła.Jeszcze raz dziekuję Pani i Elce! Dorota=)

            OdpowiedzUsuń
          18. Chciałabym gorąco polecić wszystkim planującym rozpoczęcie nauki w tej szkole świetnego instruktora- Janusza Piotrowskiego. Nie był moim jedynym instruktorem, mam porównanie i mogę dzięki temu z czystym sumieniem powiedzieć, że naprawdę rzetelnie wykonuje swoją pracę i rewelacyjnie uczy! Pozdrawiam !

            OdpowiedzUsuń
          19. Elka to dobra szkoła. Teoria z Panem Maciejem i Panem (niestety nie pamiętam imienia) od pierwszej pomocy - super - wszystko poukładane w głowie na długo zostaje. Chciałam podziękować Pani w biurze na Obłużu za bardzo miłą obsługę i wsparcie w przypadku niepowodzeń (mam nadzieję, że jej też się udało zdać :) ) oraz Mariuszowi, który był moim instruktorem - za cierpliwość, spokój, mądre rady i wyrobienie dobrych nawyków. Pozdrawiam!

            OdpowiedzUsuń
          20. Egzamin praktyczny zdany za pierwszym razem (30.10.2012 r.), natomiast teorytyczny zdany za 2, tylko i wyłącznie z mojej winy. Serdecznie polecam Panią Edytę Kamińską. Zawsze znalazła dla mnie czas i była bardzo cierpliwa. Również bardzo polecam Panią Marię, z którą miałam okazję jeździć tuż przed egzaminem, mimo napiętego grafiku znalazła dla mnie czas i służyła dobrą radą. Obsługa w Gdynii Centrum była świetna, przy niepowodzeniu Panie zawsze pocieszały - przecież każdemu się zdarza. Jeszcze raz serdecznie polecam Elkę School!! :)

            OdpowiedzUsuń
          21. Dziękujemy!!!

            pozdrawiamy
            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          22. Moja przygoda z Elką się kończy,dzisiaj oblewam zdany egzamin:).Wielkie dzięki dla mojego super wyrozumiałego instruktora Darka,który znosił moje lepsze i gorsze humorki;).

            OdpowiedzUsuń
          23. Wielkie dzięki dla Elki School a zwłaszcza dla Piotra Kowerdeja i pana Marcina którzy bardzo solidnie przygotowali mnie go egzaminu państwowego który zdałem 13.11 za pierwszym razem. Gorąco polecam! Najlepsza szkoła jazdy w trójmieście!

            OdpowiedzUsuń
          24. Wprawdzie moja przygoda z Elką jeszcze się nie skończyła (egzamin jeszcze przede mną), ale skoro zachęcacie to i ja dodam kilka słów od siebie. :) Bardzo serdecznie dziękuję panu Maćkowi Urlickiemu za super ciekawie i humorystycznie przprowadzone wykłady z teorii. Po tych lekcjach bardzo dużo zostaje w pamięci. :) No i przede wszystkim dziękuję najwspanialszemu instruktorowi Mateuszowi Kozłowskiemu, który zawsze z wielką cierpliwością i wyrozumiałością przekazuje wiedzę. :)

            OdpowiedzUsuń
          25. Dziękujemy za te ciepłe słowa :)


            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          26. Zdałem za pierwszym, świetnie przygotowanie.
            Bardzo chciałbym podziękować Panu Januszowi Sowie, miły starszy Pan który potrafi czegoś nauczyć, nie to co nauczyciele w szkołach :)
            Ogólnie polecam

            OdpowiedzUsuń
          27. Świetna Szkoła Jazdy!!!!
            Zdałem za pierwszym razem :)

            POLECAM!!!!!!

            OdpowiedzUsuń
          28. Dziękujemy Bardzo!!!

            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          29. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, nie jest sztywno i dziwnie na zajęciach teoretycznych jaki i na jazdach. Jest po prostu super!!!!!!! Pozdrawiam Terese Preuss NAJLEPSZEGO INSTRUKTORA NA ŚWIECIE :) polecam elke school jak najbardziej!!

            OdpowiedzUsuń
          30. Świetna szkoła i znakomici nauczyciele jazdy. Z całego serca polecam i pozdrawiam :) Terese Preuss za jej profesjonalizm jak i bardzo miłą i zabawną atmosferę podczas godzin jazdy.
            Więc pamiętajcie przyszli kierowcy jak szkoła to tylko Elka a jak nauczyciel to TYLKO Teresa ;p

            OdpowiedzUsuń
          31. Wczoraj zdałam egzamin za pierwszym razem :D. Dziękuję serdecznie mojemu instruktorowi Mateuszowi Kozłowskiemu za cierpliwość i super przygotowanie. Cieszę się ogromnie i tylko troszkę szkoda, że to już koniec mojej przygody z tęczową elką. Katarzyna Łuniewska

            OdpowiedzUsuń
          32. Elka School to zdecydowanie był najlepszy wybór :) Super profesjonalizm - super rezultat :) Największe podziękowania należą się mojemu instruktorowi - p. Mariuszowi Czaplińskiemu, który jest doskonałym nauczycielem i przede wszystkim dzięki Niemu mogę się dzisiaj cieszyć prawem jazdy :) Gorąco polecam!

            OdpowiedzUsuń
          33. 6.12.2012r. zdałam egzamin za pierwszym razem :) WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA INSTRUKTORA ADAMA JĘDRZEJEWSKIEGO Z ELKA SCHOOL!!!!! Pełen profesjonalizm, cierpliwość i super wytłumaczenie :)POLECAM W 100% DZIĘKI WIELKIE!!!I POZDROWIENIA!!
            Natalia:)

            OdpowiedzUsuń
          34. Jeśli chcesz zdac Prawko i to za pierwszym razem to tylko Elka School. 12.12.12 zdałem egzamin za pierwszym razem . Wszystko dzięki panu Robertowi. Dziękuje, pozdrawiam i Polecam ! .

            OdpowiedzUsuń
          35. Prawo jazdy odebrałam w Andrzejki-najlepsza wróżba, jaka mogła mi się trafić;)Zaliczyłam już wypad do Torunia-oczywiście A1;)Z tego miejsca chciałabym gorąco podziękować za przygotowanie MAĆKOWI SZŁAPCE: siła spokoju i pełen profesjonalizm za kierownicą, a właściwie obok;) Polecam zarówno niezdecydowanym, jak i zdeterminowanym:))
            Pozdrawiam również Panie z Biura w Centrum: miłe,zawsze uśmiechnięte, kompetentne, wprowadzają bardzo fajną atmosferę:)
            Do zobaczenia na trasie!
            Magda F. /egzamin 19.11.2012/

            OdpowiedzUsuń
          36. Super szkoła Polecam jak najbardziej:) Polecam instr. Łukasza Ch. Jest bardzo cierpliwy ,spokojny,zawsze wszystko wytłumaczy.Jazdy są zawsze w miłej atmosferze:))

            OdpowiedzUsuń
          37. Zdecydowanie najlepsza szkoła w Trójmieście.
            Polecam instruktora Piotra Kowerdeja, z takim cierpliwym i doświadczonym instruktorem nie ma najmniejszego problemu, żeby nauczyć się jeździć. ;)
            Łukasz P.

            OdpowiedzUsuń
          38. Zdecydowanie polecam! Panie z biura bardzo miłe. Instruktorka pani Edyta Kamińska również bardzo sympatyczna, jednocześnie wymagająca i potrafiąca ustawić do pionu. Wyleczyła mnie z nauki z poprzedniej szkoły i poprowadziła do egzaminu, tak że zdałam za 1-szym razem :) Dziękuję pani Edyto! Pozdrawiam

            Ewa

            OdpowiedzUsuń
          39. Polecam! obsługa w biurze miła, zajęcia teoretyczne prowadzone w sposób przystępny, a instruktor pan Kazimierz Kepke cierpliwy i efektywnie uczący - zdałam za pierwszym razem :) Jedynym zastrzeżeniem jest fakt, że przyspieszony kurs obejmował przyspieszoną teorię w 5 dni, a realizacja części praktycznej kursu i tak zajęła sporo czasu.

            OdpowiedzUsuń
          40. Elka School to był doskoały wybór. Zajęcia teoretyczne bardzo ciekawe pozdrowienia dla Pana Jurka a obsługa biura sympatyczna;) Jestem bardzo szczęśliwy, gdyż wczoraj 17.01.13 zdałem egzamin teoretyczny i praktyczny za pierwszym razem! Wszystko dzięki mojej instruktorowi Panu Łukaszowi Kreft, który solidnie przygotowała mnie do jazdy! Dzięki temu na drodze byłem obeznany i pamiętałem o wszystkim czego mnie nauczył . Jazdy są zawsze w miłej atmosferze:)) Jeszcze raz dziekuję Panu i Elce! Piotrek P

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Dziękujemy!!!
              Gratulacje!!!

              SZEROKIEJ DROGI!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          41. Baaardzo bardzo dziękuję Pani Edycie Kamińskiej! Za wiarę w moje umiejętności, cierpliwość, ale przede wszystkim za bardzo skuteczną naukę! Dziękuję:))
            Maja

            OdpowiedzUsuń
          42. Dziękujemy również!!!


            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          43. Serdecznie polecam ELKĘ,miła obsługa, wykłady bardzo ciekawe,zrozumiałe. Pan Jurek to najlepszy instruktor i wykładowca, z Nim napewno nauczycie się dużo. Zdałam egzamin 24.01 2013 i jestem szczęśliwa. Dziękuje Panie Jureczku! kursantka Emilka

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Dziękujemy!!! Wszystkiego Dobrego!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          44. Jak najbardziej polecam Elke! 7 lutego 2013 zdałem za pierwszym razem:) A wszystko dzięki Marcinowi Kalwigowi który dobrze mnie przygotował a jazdy z nim zawsze odbywały sie w świetnej atmosferze:)
            Dzięki wielkie!:)
            Jacek S.

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Dziękujemy i życzymy Tobie szerokiej drogi!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          45. Panie Zenonie dziękuje dzięki panu zdałem egzamin :P
            Abra :D

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Gratulujemy!!!
              Życzymy powodzenia na drodze!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          46. Chciałabym podziękować panu Piotrowi Kowerdej za cierpliwość i pełen profesjonalizm. P. Piotr to kompetentny, rzeczowy oraz wymagający instruktor, jednakże z dużym poczuciem humoru :). Dzięki temu jazdy były czystą przyjemnością a godziny mijały szybko. Zdałam egzamin 19.02 za pierwszym podejściem (nie liczę tego jednego 9 lat temu ;) ). Trasa egzaminacyjna pokrywała się z trasami, które przejeździliśmy. Plac manewrowy i jazda po mieście wykonana bezbłędnie dzięki cennym wskazówkom pana Piotra. Dziękuję!!! Anna J.

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Gratulujemy i życzymy wszystkiego dobrego na drodze!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          47. Opinia moja w pierwszej kolejności należy sie Edycie Kamińskiej. Wspaniała stanowcza Kobieta, która z każdego faceta zrobi kierowce- co do dziewczyn pewnie jest podobnie, choc na nas facetów trzeba mieć metody:):P Zdałem za pierwszym razem bez najmniejszego problemu i błędu, na każdym zakręcie mając przed oczyma nauki mojej Pani Instruktor! Jest świetna:)
            A Szkoła także super w całości!
            Paweł O.

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. GRATULACJE!!!!!!!!

              Dziękujemy za ocenę!!!!

              ŻYCZYMY SZEROKIEJ DROGI!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          48. Od dwóch godzin jestem dumną posiadaczką pordowskiego kwitka z litera P!! :) Zdałam prawie za pierwszym razem! ;) Bardzo się cieszę, ale już mi brakuje jazd z panem Jurkiem Surała, który nauczył mnie pewności jazdy i uświadomił mi, że ze sprzęgłem nie wygram! Jazdy w swobodnej atmosferze - bo o to biła się Polska w 45! :P
            Dziękuję także panu Marianowi, który wdrażał mnie w oswojenie z autem. Bardzo miły, cierpliwy Pan, dla tych co się boją wyżej podniesionego głosu, pan Marian niewątpliwie spisuje się na medal! ;)
            Jeżdziłam także z Łukaszem Ch. - Twój błąd omówi w praktyce, a także wytłumaczy wyjmując mapkę skrzyżowań i widzisz z lotu ptaka, gdzie skrzaczyłaś/eś.! :D
            Polecam także pana Zenka i Marcina, z którymi miałam przyjemność wyjechania także kilku h :)

            REZYGNUJESZ Z ELKI SCHOOL, TO ZE WSTYDU SIĘ SKUL ! :P haha :D

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Gratulujemy Pani!!!!

              Szerokiej drogi!!!!!!!!!!!!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          49. Polecam ELKĘ SCHOOL, która wykazuje się ogromnym profesjonalizmem i rzetelnością w prowadzonych kursach. Dopasowuje się do każdego klienta. Robi wszystko, aby kursant był w 100% zadowolony.
            Dzięki Maćkowi Urlickiemu teoria była łatwa i przyjemna. Wykłady prowadzone w bardzo ciekawy i niejednokrotnie wesoły sposób - nie było szans, aby nudzić się na wykładach, a wręcz przeciwnie: teoria sama wchodziła do głowy.
            Panie w biurze SUPER - zawsze miłe i pomocne!
            Natomiast największe podziękowania kieruję do MARII PUŁAS, która wykazała się anielską cierpliwością i bardzo wysokim poziomem nauczania. Nigdy nie szczędziła trafnych uwag i przydatnych rad. Zawsze wszystko dokładnie tłumaczyła, jeśli czegoś nie rozumiałam, to robiła to, aż do skutku, aż zrozumiałam. Miła i uśmiechnięta, ale kiedy trzeba, to też stanowcza. Maria przekazała mi wszystko to, co powinnam wiedzieć. Bardzo dobrze przygotowała mnie do egzaminu, który dzięki niej zdałam 05 marca 2013. Każda godzina jazdy z tą wspaniałą instruktorką była prawdziwą przyjemnością.Wszystkim szczerze ją polecam!
            MARYSIU, bardzo Ci dziękuję! Będzie mi brakowało naszych jazd!!!

            Ania

            OdpowiedzUsuń
          50. GRATULUJEMY, SZEROKIEJ DROGI!!!!!!!!!!


            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          51. Chciałabym serdecznie podziękować całej kadrze Elki School!
            Paniom w sekretariacie, które witały dobrym słowem i przy każdych dokupionych godzinach życzyły żeby to były ostatnie!

            PANI MARII PUŁAS! Za wiele godzin ciężkiej ale, dzięki niej, bardzo przyjemnej pracy. Za cierpliwość wyrozumiałość i elastyczność!(jeździłyśmy przeważnie o 6.00 by nie kolidowało to z moją szkołą). Teraz gdy już jeżdżę samochodem, rozglądam się za jej "eleczką" w róże by pozdrowić i pokazać, że jej nauki nie poszły na marne!
            Bardzo gorąco ją polecam, bo dzięki niej nauka była czystą przyjemnością i nie mogłam doczekać się następnej jazdy!

            Paulina

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. GRATULACJE DLA PANI!!!

              Życzymy wszystkiego dobrego na drodze!!!


              ELKA SCHOOOL

              Usuń
          52. Szczerze zachwalam Elkę School za profesjonalizm, serdeczne podejście do każdego z kursantów oraz zainteresowanie słuchacza przy przekazywaniu wiedzy. W ciągu 5 lat studiów nikomu z moich nauczycieli nie udało się tak jasno i zabawnie przedstawić problematykę wykładów jak w Waszym przypadku :)
            Jednakże największe podziękowania kieruję do Pani Edyty :D Wysoko stawiane wymagania, cierpliwe tłumaczenie oczywistości w sytuacjach stresujących dla kursanta, wiara w swych podopiecznych zdziałały cuda. Dzięki Pani nastawieniu, człowiek staje się ambitniejszy, nie zależy mu jedynie na zdaniu egzaminu, ale przede wszystkim na staniu się dobrym kierowcą i dążeniu do tego z całych sił. Do tego wszystkiego dobry gust muzyczny sprawiał iż z przyjemnością się jeździło. Pozdrawiam i życzę jak najwięcej pojętny kursantów oraz szczęścia w życiu.
            Gosia

            OdpowiedzUsuń
          53. Najlepsza Szkoła w Trójmieście!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Natalia

            OdpowiedzUsuń
          54. Zdałam za pierwszym razem!
            Jestem bardzo zadowolona! Super atmosfera na wykładach, a instruktor- marzenie! Godziny w samochodzie spędzone na pilnej nauce przy kupie śmiechu! Wojtek Ch. Dzięki! :)
            Domi

            OdpowiedzUsuń
          55. Chciałam bardzo serdecznie podziękować P.Marii Pułas za to że nauczyła mnie tak wiele i tylko dzięki nauce i radom P.Marii udało mi się dziś zdać, a myślałam,że chyba nie zdam nigdy. Naprawdę podchodziłam kilka razy,aż wstyd się przyznać .Byłam juz zrezygnowana, ale P.Maria zawzse wiedziała jak zachęcić,zawsze dodawała mi otuchy,żeby nie rezygnować. Telefon dostałam z polecenia i naprawdę z ręką na sercu polecam P.Marię,jeżeli chcesz się dobrze nauczyć jeździć, nie bać się i czuć się pewnie za kierownicą -zadzwoń i umów się.Dzięki wielkie za wszystko.Wspaniała szkoła,szef i Panie z biura - dziękuje.Pani Mario "U", "L".

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Gratulujemy!!! Szerokiej drogi!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          56. Dziekuje i polecam.

            OdpowiedzUsuń
          57. Dziękuję bardzo "ELCE" oraz wykładowcom Panu Marianowi Mrzygłód oraz Panu Marcinowi Kalwig za nauczenie mnie poruszania się po drogach :-). Dzięki wam mam to już za sobą co zostało uwieńczone zdanym egzaminem ;-). Oczywiście podziękowania także dla Pani Katarzyny Kotecka-Skuza za zawsze uprzejmą i miłą obsługę.

            OdpowiedzUsuń
          58. Dziękuje Panie Piotrze

            Piotr Kowerdej to był strzał w 10. Nauczył mnie jak być dobrym kierowcom, dużo tłumaczy, a jazda z Nim przebiega w lekkiej i przyjemnej atmosferze. Dzięki Jego radom zdałem za piierwszym razem. Jak najbardziej polecam.

            OdpowiedzUsuń
          59. Serdeczne Podziękowania dla Pani Marii Pułas, za poświęcony czas, cierpliwość, motywację i dobre słowo. Jeździłam z innymi instruktorami,ale dopiero po dodatkowych godzinach z Panią Marią udało mi się dobrze wyćwiczyć manewry, bez stresu podejść do egzaminu i zdać :) Serdecznie Polecam
            Kasia

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Bardzo gratulujemy Pani i życzymy wszystkiego dobrego na drodze!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          60. Witam,

            Wczoraj 10.06.2013 o 13:00 zdałem egzamin na PJ w pierwszym podejściu. Pan Piotr Kowerdej bardzo się temu przysłużył. Bardzo dobrze zna trasy po których jeżdżą egzaminy. Zna również zachowania egzaminatorów. Wystarczy dobrze słuchać Pana Piotra a na pewno nic nas nie zaskoczy. Dziękuję Panie Piotrze i wszystkiego dobrego życzę.

            Z poważaniem

            Michał K.

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Gratulujemy Panu i życzymy szerokiej drogi :)


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          61. Najlepsza szkoła nauki jazdy - uwielbiam Was!!!!!!!

            OdpowiedzUsuń
          62. Witam serdecznie!

            BAaaaaaaaaaaaaaaardzo ale to bardzo dziękuję Tomkowi Majewskiemu za naukę co ja piszę za mega dobrą naukę jazdy, Łukaszowi Chwesiukowi -jego późniejszego następcy , p. Zenka za miłą teorię i miłą obsługę taaak PAni Kasiu o Pani mowa :D Wszystkim Wam życzę wszystkiego dobrego ,dziękuję za wszystko i za to że jesteście!!!!! Pozdrawiam Paula!!!! :D:D:D PS. Oczywiście zdałam :D

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Dziękujemy Bardzo, cieszymy się, że jest Pani zadowolona!!! :)


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          63. Bardzo, ale to bardzo polecam tą szkołę! Jestem usatysfakcjonowana każdą chwilą spędzoną w waszych samochodach, mega kulturka poczucie humoru i cierpliwość ze strony instruktorów :D Dzisiaj zdałam po raz któryś tam, ale zdałam :D nie zastanawiajcie się idźcie śmiało, satysfakcja gwarantowana:P Pozdrawiam również miłą Panią Kasię za wspaniała obsługę i Pana Zenka za ciekawą teorię ;)
            Pozdrawiam Paula! :))

            OdpowiedzUsuń
          64. Na wykładach była darmowa herbata. Większość wykładowców przemawiała z nieukrywanym poczuciem humoru. Jeszcze warto wspomnieć, że z biura Elki rozpościera się ładny widok na Śródmieście. Podoba mi się również, że prowadzone są kursy dla osób niepełnosprawnych, głuchoniemych.

            Instruktora można dopasować do swoich potrzeb. Ja poprosiłem "instruktora, z którym bym mógł sobie porozmawiać" i natrafiłem na panią Edytę, z którą na jeździe przed egzaminem słuchaliśmy Skrillexa na prawie cały regulator!

            Od ludzi z Elki otrzymałem i motywację, i wiedzę do jazdy jako świadomy kierowca.

            Dzięki,
            Michał

            OdpowiedzUsuń
          65. Dziękujemy Bardzo!!!
            Życzymy wszystkiego dobrego na drodze!!!


            ELKA SCHOOL

            OdpowiedzUsuń
          66. Zdałam za pierwszym razem nową teorię oraz praktykę. Nie doszłabym do takiego sukcesu gdyby nie pan Janusz Piotrowski. Sposób w jaki przekazuję swoją niebywale bogatą wiedzę.. JEST NIESAMOWITY. Człowiek wraca do domu i snuje refleksje nad tym czego ten instruktor potrafi dokonać w ciągu nawet jednej godziny. Podczas egzaminu przypominałam sobie jak tymi trasami podążałam "szaloną" czerwoną elką. Czemu szaloną? Bo pan Janusz to nie tylko świetny nauczyciel ale i znakomity kompan do rozmowy. Do dziś śmieję się z naszych rozmów.. :D Jest bardzo oddany swojej pracy w Elce School nie tylko podczas trwania jazd, również poza nimi. Można o każdej porze do niego zadzwonić i rozwikłać dręczące nas zagadki :)

            Z całego serca go polecam.
            Karolina P.

            OdpowiedzUsuń
          67. Mam pytanie. Słyszałem że na egzaminach praktyczny, nie stosuje się parkowania od tyłu. czy to prawda ?

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Na placu nie, ale na mieście może takie parkowanie być - to już zależy od egzaminatora jakie dla Pana parkowanie wybierze.


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          68. Moje pytanie brzmi. Czy jak w roku 2011r. zacząłem przystępować do egzaminów i do tej pory ich nie zdałem(ostatni raz października 2012), czy muszę od nowa donosić papiery ? Bo słyszałem że trzeba teraz robić pkk, i nie wiem czy mnie też się to tyczy.
            Pozdrawiam

            OdpowiedzUsuń
          69. Bardzo dziękuję instruktorom za wspaniałe przygotowanie do egzaminu:
            Panu Wojtkowi Plichcie za fantastycznie wykładaną teorię, z poczuciem humoru,cierpliwością i typowym zacięciem pedagogicznym
            Panu Januszowi Sowie za merytoryczność, cierpliwość i takie przygotowanie do egzaminu praktycznego, że 9 września zdałam go za pierwszym razem!
            Pani Marysi Pułas, która dzielnie wspomagała Pana Janusza w przygotowaniu mnie do egzaminu. Dzięki nim nabrałam pewności, że poradzę sobie na drodze, umiejętności, które będą procentowały w przyszłości.
            WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, KOCHANI!BARDZO DZIĘKUJĘ. Judyta

            OdpowiedzUsuń
          70. Bardzo Dziękuję Panu Wojtkowi Naklickiemu za wspaniałe i z poczuciem humoru przygotowanie do egzaminu praktycznego .Pan Wojtek zawsze mnie motywował i powtarzał , że mam uwierzyć w siebie :) .
            Prezyzja to mega istotna sprawa .
            Zdałam to prawko i mogłabym góry przenosić tak bardzo się cieszę i to Dzięki Panu Wojtkowi tego wszystkiego się nauczyłam :).
            Z całego serca Dziękuję jeszcze raz Panu Wojtkowi :) .

            Magdalena J.



            OdpowiedzUsuń
          71. Witam,chciałabym podziękować p.Dorocie za swobodną atmosferę i miły czas spędzony za kierownicą:) konstruktywne uwagi i motywowanie spowodowały ze jeżdżę ,mam prawo jazdy wiele lat i miałam sposobność jeżdżenia z 2 in instruktorami, bez rezultatu, a tutaj ,wystarczyło parę lekcji przypomnienia,
            polecam bo to świetny nauczyciel i instruktor,po prostu fajna babka
            pozdrawiam p.Dorotę i zycze powodzenia

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Przepraszam za pomyłkę wkradł się mały, choć bardzo znaczący błąd,osoba o której pisałam to nie p.Dorota a p.Marysia Pułas,dobrze że ma poczucie humoru to zapewni mi wybaczy;-):-D,życzę powodzenia Gosia

              Usuń
          72. Dziękuję p.Marii Pułas za to że zaczęłam jeździć i to po wielu latach,świetny instruktor-jeździłam też z mężczyznami) więc mam porównanie,umie przekazywać cenne uwagi i mobilizować do współpracy,polecam,jazda z p.Marią to sama przyjemność,zero stresu,pozdrawiam Merivka)

            OdpowiedzUsuń
          73. Dziękuję moim paniom instruktorkom: p. Marysi i p. Edycie, dzięki mim praktyka za pierwszym razem. Wykłady z panem Maćkiem sprawiły, że teoria nie była najmniejszym problemem, polecam wszystkim bardzo gorąco :)

            OdpowiedzUsuń
          74. Serdeczne podziękowania dla Pawła Stolorza! za profesjonalizm, spokój, cierpliwość, wyrozumiałość i poczucie humoru!Jazda z nim to prawdziwa przyjemność! Paweł, będę tęsknić : ) Dziękuję także Pani Marii Pułas!za kompetentność, fajną atmosferę w aucie, cenne wskazówki oraz cierpliwość przy tłumaczeniu mi w jaki sposób należy prawidłowo zawracać oraz wykonywać manewr skrętu w lewo na skrzyżowaniach:) !

            OdpowiedzUsuń
          75. Egzamin państwowy teoretyczny jak i państwowy zdałem za pierwszym razem, w szczególności dzięki p. Januszowi Piotrowskiemu, który bardzo się przykładał do nauczenia mnie jazdy jak i przepisów co pomogło mi bardzo też w egzaminie teoretycznym. Na egzamin praktyczny, szedłem bardzo wyluzowany, czemu sam się dziwię do dziś ale wiedziałem że dobrze jeżdżę i że p. Janusz bardzo dobrze mnie przygotował, także bardzo polecam wszystkim przede wszystkim właśnie p. Janusza Piotrowskiego, choć po tym co tam widziałem to większość instruktorów w tej szkole bardzo dobrze uczy. Serdecznie polecam!!!

            OdpowiedzUsuń
          76. Witam ... Jestem Bardzo zadowolona z tej szkoły . Zdałam za 1 razem i to dzięki Teresce. Dzięki Tereska jesteś naj Lepsza .... POLECAM TĄ SZKOŁĘ

            OdpowiedzUsuń
          77. Bardzo dziękuję panu Robertowi Menes za nauczenie mnie wszystkiego co potrzebne aby zdać egzamin państwowy na prawo jazdy. Jazdy z panem były czystą przyjemnością i przebiegały w bezstresowej atmosferze :) Tuż przed egzaminem jeździłam z panem Piotrem Kowerdej, który prowadził mnie dokładnie tymi trasami, jakie miałam na egzaminach i zawsze służył celnymi uwagami!
            Wszystkim myślącym o zdobyciu prawa jazdy polecam Elkę School :)

            OdpowiedzUsuń
          78. POLECAM!! DZIĘKUJĘ!!
            Bardzo dziękuję Panu instruktorowi Januszowi Sowa za cierpliwość I NAUKĘ! Udało się zdać!! :D Pan Janusz jest konkretny i cierpliwy, dobrze tłumaczy także wszystkim go polecam po wybraniu oczywiście ELKA SCHOOL !! Ania

            OdpowiedzUsuń
          79. Najlepiej!!! Zdane za pierwszym podejściem :) Szczególne podziękowania dla pana Arkadiusza za cierpliwość za wiedzę no i za to że było super!!! :D
            Wszystko profesjonalnie. 10/10 :P
            Polecam, pozdrawiam
            Adam

            OdpowiedzUsuń
          80. Witam chciałbym bardzo podziękować Arkowi Kotowskiemu za bardzo dobrą nauke i pomoc w w dążeniu do mojego prawo jazdy, które zdobyłem 12.02.2014 naprawde bardzo sympatyczny instruktor na którego mogłem liczyć do dnia egzaminu. Polecam i jeszcze raz DZIĘKUJE ARKOWI

            OdpowiedzUsuń
          81. Witam chciałbym bardzo podziękować Arkowi Kotowskiemu za wspólne dążenie do mojego prawo jazdy które zdobyłem 12.02.2014 . Arek to cierpliwy i bardzo sympatyczny instruktor godny polecenia na którego moglem liczyć do dnia egzaminu. Jeszcze raz dzięki Arek.

            OdpowiedzUsuń
          82. Podziękowania dla pani Kasi z biura i dla Marcina K instruktora :) Pozdrawiam, szczęśliwy kierowca ;) Agnieszka

            OdpowiedzUsuń
          83. Świetna szkoła i świetni instruktorzy w szczególności Marcin Kalwig, któremu dziękuje za dobre przygotowanie do egzaminu
            Polecam i pozdrawiam Arek

            OdpowiedzUsuń
          84. Dziękuje baardzo mojemu instruktorowi Marcinowi K za świetne przygotowanie do egzaminu ;) jazdy zdane za pierwszym razem ;))
            Angelika ;)

            OdpowiedzUsuń
          85. Witam, w mojej przygodzie z prawem jazdy miałam przyjemność jeździć z dwoma instruktorami: p. Kunkiel oraz p. Menes i dziękuje za udane jazdy, wskazówki, które zakończyły się oczywiście sukcesem :) czyli zdaniem egzaminu 30.06.14. teraz pozostało tylko poczekać na dokumencik i w drogę ;) Jak najbardziej polecam!!! pozdrawiam Paulina

            OdpowiedzUsuń
          86. Najlepsza szkoła nauki jazdy w Polsce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            OdpowiedzUsuń
          87. Ciesze się że wybrałam Elkę w Rumi, obsługa biura bardzo miła i zawsze uśmiechnięta, wykłady z panem Jurkiem to sama przyjemność, Dziękuję Łukaszowi za wspaniałe przygotowanie mnie do egzaminu, oraz Marcinowi, który przez 2 godziny jazdy udzielił mi wielu cennych wskazówek. Nauka w Elka school w Rumi owocowała zdaniem egzaminu na prawo jazdy z pierwszym razem. Dziękuję, jesteście cudowni. Do zobaczenia no drodze ;)

            OdpowiedzUsuń
          88. Serdecznie podziękowania dla Pana Marcina Kalwig dzięki któremu udało mi się zdać egzamin praktyczny za drugim razem. Pozdrawiam!

            OdpowiedzUsuń
          89. Myślę, że mogę śmiało powiedzieć, że ELKA SCHOOL NIE MA SOBIE RÓWNYCH! Już po zajęciach teoretycznych z p. Maćkiem wiedziałam, że dobrze wybrałam :) Każdy temat był ciekawy, szczegółowo omawiany, nikt nie wychodził z wątpliwościami, a za to w dobrym humorze. Panie z biura zawsze pomocne, cierpliwe, ze szczerym uśmiechem na ustach. Nawet, gdy przyszło mi przerwać kurs i wrócić po 4 latach, p. Maja przyjęła mnie z otwartymi ramionami. Co tu dużo pisać – po prostu bajka :) Wiedziałam, że chcę jeździć, ale kompletnie nie widziałam siebie jako kierowcy… Wszystko się zmieniło po dwóch godzinach jazdy z MARYSIĄ PUŁAS :) Niesamowicie cierpliwa, przewidująca, profesjonalna i stworzona by uczyć - Mistrzyni Kierownicy! Świetne przygotowanie nie tylko do egzaminu (zdałam za pierwszym razem!), ale też do jazdy w życiu codziennym zawdzięczam właśnie jej! Nie sądziłam, że kiedyś to powiem, ale tak – nie mogę się doczekać, kiedy wsiądę za kółko ;) DZIĘKUJĘ MARYSIU! Chciałabym również bardzo podziękować całemu zespołowi Elka School, bo to przede wszystkim dobrze zorganizowana praca zespołowa tworzy takie wspaniałe efekty, jakimi są świetnie przygotowani kierowcy, dziękuję także p. Kazimierzowi Kepke i Marcinowi Pilarskiemu za „kilka” wspólnych kilometrów, cenne wskazówki i bezcenne patenty na parkowanie :) ELKA SCHOOL IS THE BEST !!!!
            Mirela

            OdpowiedzUsuń
          90. Świetna szkoła i świetny cierpliwy wręcz idealny instruktor jakim jest Pan Krzysztof Kunkel który tak mnie wyuczył ze dziś zdałem za pierwszym razem Bardzo panu za wszystko dziękuje i polecam każdemu kto chce miło spędzić 30 godzin i przy okazji doskonale nauczyć się jezdzić :D

            OdpowiedzUsuń
          91. Zdecydowanie warto zapisać się do elka school - pełen profesjonalizm, uprzejma obsługa. Jeździć uczyła mnie Pani Edyta Kamińska, instruktor z powołania, osoba uprzejma, mądra, zorganizowana, a kiedy było to konieczne - cierpliwa. Polecam każdemu, kto chce się nauczyć nie tylko jak zdać egzamin, ale jak dobrze jeździć!

            OdpowiedzUsuń
          92. Kęrdzierski Artur17 listopada 2014 10:51

            Trochę się grzebałem z tą opinią, ale jestem w końcu haha. :D Polecam bardzo Elke school! Na teorii nauczą was wszystkiego co obowiązkowe oraz wszystkiego co może się przydać już po zdaniu prawka. Co do praktyki to nie słuchajcie reszty, najlepszy jest Pan PIOTR KOWERDEJ !
            Nauczy was jazdy i życia. Będziecie prowadzić jak zawodowcy haha! ;D
            I taka rada...nie bójcie się praktycznego państwowego. Ja zdałem za pierwszym i wcale nie było tak strasznie.

            Pozdrawiam
            A.K

            OdpowiedzUsuń
          93. witam chciałam podziękować za dobre porady i milo spędzone lekcje p.Leszkowi ,p. Asi oraz p. Januszowi ,za bardzo dobre przygotowanie do egzaminu.pozdrawiam sylwia K.

            OdpowiedzUsuń
          94. Witam, chciałabym podziękować całej załodze "elka school", ponieważ jest rzetelną szkołą jazdy, bardzo dobrze przygotowali mnie do egzaminu. wykłady teoretyczne super przygotowane, siedziałam i słuchałam z zaciekawieniem, interesowało mnie to dlatego też dużo zapamiętałam. A co do instruktorki polecam Panią Marię, przygotowała mnie do egzaminu jak najlepiej można było. Pozdrawiam Daniela :)

            OdpowiedzUsuń
            Odpowiedzi
            1. Witamy, Gratulacje, szerokiej drogi!!!!!!!!!!!!!!!!!!


              ELKA SCHOOL

              Usuń
          95. Witam,chciałbym bardzo podziękować Panu J.Sowa za dobre przygotowanie do egzaminu fizyczne oraz psychiczne.

            OdpowiedzUsuń
          96. Niezwykle wyluzowany, kontaktowy i, przede wszystkiem, CIERPLIWY p. Krzysztof Kunkel siedział obok mnie przez 29 godzin udzielając praktycznych porad w prowadzeniu samochodu. Świetnie się jeździło, bezbłędnie się zdało. Wielkie dzięki, Szefie!
            Wykłady też na poziomie, p. Leszek chętnie odpowiadał na wszystkie pytania, opowiadał o przepisach bardzo klarownie i zrozumiale.
            Wielkie podziękowania także dla Pań z biura, które sprawnie obsługiwały kursantów nawet, gdy zbrakło prądu w gniazdkach.
            Całej ekipie Elki serdecznie dziękuję za bycie ze mną w drodze po moją kat. B! ;-)
            Pozdrawiam, Józef

            OdpowiedzUsuń
          97. Niezwykle cierpliwa , bardzo fajna babeczka . Nigdy nie zapomnę tych wyjeżdżonych godzin, bo Edytka potrafi tupnąc nogą, ale i też pochwalic. Gdyby nie ona to ja bym nigdy nie zdała tego egzaminu :)
            Pozdrawiam Hanusia

            OdpowiedzUsuń