wtorek, 2 lipca 2013

Czy kurs prawa jazdy ulega przedawnieniu?

Czy kurs prawa jazdy może ulec przedawnieniu?

Ukończony kurs prawa jazdy może ulec przedawnieniu w chwili, gdy zmieni się program szkolenia kandydatów na kierowców. Ostatni raz program szkolenia kandydatów na kierowców zmienił się kilkanaście lat temu. Aktualnie ważne są wszystkie kursy prawa jazdy, które zostały rozpoczęte po 1.07.1998 roku!!!

Jeśli macie Państwo pytania na temat ważności swojego kursu na prawo jazdy, to prosimy zadać pytanie w tym temacie dodając komentarz. Jeśli nie macie Państwo konta Google, to prosimy dodać komentarz jako Anonimowy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

35 komentarzy:

  1. w związku z tym, kurs z roku 2010 nadal jest ważny nawet w związku ze zmianą egzaminu teoretycznego ? z góry dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mój znajomy zdawał egzamin na prawo jazdy 40lat temu. Jednak nie odebrał dokumentu. Czy jest możliwość odebrania do teraz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Pana znajomy zapyta w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z jego miejscem zameldowania :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  3. A czy jeśli robiłam badania lekarskie w 2011 roku i zaczęłam kurs, ale nie ukonczylam. A teraz chciałabym zacząć znowu ale już w innej szkole, czy badania się przedawniają ? i czy musze je robić od początku, czy te jedne z 2011 wystarczą i w urzędzie je przyjmą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badania są cały czas ważne (chyba, że ich termin ważności się przedawnił, to wtedy nie), nie ma znaczenia w jakiej szkole będzie Pani kończyła kurs.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  4. Mam pytanie w sprawie kursu na kat. A. Kurs zacząłem w 2012 roku lecz z powodów osobistych musiałem go odłozyć. Przez ten czas zamknięto ośrodek w którym rozpocząłem ten kurs co w takiej sytuacji robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pana dokumenty powinny znajdować się w Wydziale Komunikacji, który jest zgodny z Pana miejscem zameldowania! Proszę tam pójść i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  5. Witam. Mam pytanie. W 2012 r. zaliczyłem egzamin teoretyczny na prawo jazdy kat. B lecz nie zaliczyłem trzy razy praktyki i dałem sobie spokój na około 2 lata. teraz chciałbym spróbować ponownie ale czy w takim przypadku nie muszę brać dodatkowych godzin nauki teorii aby modź podejść do egzaminu teoretycznego albo w ogóle powtarzać kursu teoretycznego z powodu zmian które zaszły ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pana kurs prawa jazdy jest ważny, proszę udać się do Wydziału Komunikacji i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego. Zaraz po tym jak dokumenty dojdą proszę umówić się na egzamin teoretyczny, potem praktyczny. Nie musi Pan brać dodatkowych godzin teorii, ani jazd.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  6. witam, kurs na prawo jazdy robiłem w 2008/09 roku czy on się przedawnił? nie zdałem wtedy praktyki 3 razy dałem sobie spokój teraz muszę zacząć go od nowa? czy wykupić jakieś dodatkowe godziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Pana kurs prawa jazdy jest cały czas ważny, proszę udać się do Wydziału Komunikacji i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego, nie ma Pan obowiązku wykupywania jazd ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  7. Witam przed 4 laty robilem kurs i nie wyjezdzilem wszystkich godzin teraz szkola twierdzi ze po 2 latach wszystko sie przedawnilo czy to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda, Pana kurs prawa jazdy jest cały czas ważny :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  8. Robilam kurs w 2000 roku czy nadal jest wazny? Co musze posiadac aby ponownie isc i zdawac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pani kurs nadal jest ważny, proszę udać się do Wydziału Komunikacji, który jest zgodny z Pani miejscem zameldowania, tam proszę poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego, jak dokumenty dojdą, to proszę umówić się na egzamin państwowy na prawo jazdy ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  9. Witam,

    Czy jeśli Ktoś stracił prawo jazdy -na ponad rok ( za punkty lub jazdę pod wpływem, itp.) i minął termin zakazu prowadzenia pojazdów to czy również wystarczy zapisać się na jazdy dla przypomnienia i egzamin czy kurs jest obowiązkowy? Będę wdzięczna za informację.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Czy utrata prawa jazdy na ponad rok (jazda pod wpływem, punkty karne, itp.) zobowiązuje do powtórzenia kursu czy jedynie do zdawania na nowo egzaminu- ewentualnie wykupienie dodatkowych godzin? Proszę o informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, proszę zapytać w Wydziale Komunikacji, dlatego, że każda tego typu sprawa jest inna, a my nie chcemy wprowadzić Pana w błąd, pozdrawiamy serdecznie!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  11. Robiłem kurs w 1999 roku czy jest on nadal ważny co muszę zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kurs na prawo jazdy, który został rozpoczęty po 1 lipca 1998 roku jest ważny!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  12. kurs miałem 1999 roku czy jest on nadal ważny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli został rozpoczęty po 1 lipca 1998 roku, to jest ważny!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  13. Witam,
    w sierpniu 2014 r. zaczęłam kurs prawa jazdy.Umawiałam się na jazdy tak jak tylko mi pasowało.Ostatni raz byłam na jeździe w kwietniu 2015 r.
    Zostało mi 8h do ukończenia kursu,jednak nie chce kończy go w obecnej szkole.Czy jest możliwość,abym zabrała wyciąg godzin z obecnej szkoły i ukończyła pozostałe 8 h w innej szkole?
    Pozdrawiam i będę wdzięczna za odpowiedź
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Pani dokończyć kurs w innej szkole nauki jazdy :)

      Usuń
  14. Witam,
    A jak wygląda kwestia z tym całym magicznym PKK i badaniami lekarskim, jestem w trakcie kursu kat B, po ukończeniu chce zrobić kurs kat A, czy w tej sytuacji muszę raz jeszcze wyrobić PKK i badania? Czy samo PKK wystarczy bo badania były robione około 3 miesięcy temu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odbylam kurs Kat.B oraz wyzyskie jazdy. Nie zdałam jescze egzaminu teoretycznego,a minęło już parę miesięcy od wakacji do Stycznia. Czy coś się przedawnia? Normalnie mogę umówić się na zdanie testu w szkole nauki jazdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie przedawnia, może Pani się umówić na zdanie testów w szkole nauki jazdy. Teoretycznie szkoła nauki jazdy może zniszczyć dokumenty w momencie, gdy przez 2 lata kursant nic nie robił w kierunku ukończenia kursu na prawo jazdy. Pozdrawiam

      Usuń
  16. Odbylem kurs na kat. A jakies 6l temu. Zdalem teorie, ale oblaem jazde. Osrodek w ktorym odbylem nauke jest juz zamkniety. Chce teraz zdac w koncu na kat.A i co mam zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdawał Pan egzamin państwowy to dokumenty znajdują się w Wydziale Komunikacji, który zgodny jest z miejscem zameldowania. Pozdrawiamy!

      Usuń
  17. Mam takie pytanie, bylem raz na teorii w Word oraz oblalem teorie chce sie zapisac znow po 9 miesiącac,, czy nic mi sie nie przedawniło??

    OdpowiedzUsuń
  18. Podszedłem do teorii 9 miesięcy temu w Wordzie lecz nie zdalem teraz na dniach bede chcial sie znow zapisac pytanie brzmi czy nic sie nie przedawnil?? Znajomy mowil ze jak prez rok nie podszedl do egzaminow musi robic caly kurs od nowa.?..

    OdpowiedzUsuń