sobota, 6 lipca 2013

Ile ważne jest badanie lekarskie na prawo jazdy?

Ważność badania lekarskiego na prawo jazdy...

Od 19 stycznia 2013 roku każde nowo uzyskane prawo jazdy jest ważne 15 lat. Po tym czasie należy wymienić dokument, żeby to zrobić należy przejść pozytywnie badania lekarskie. Podsumowując, po 19 stycznia 2013 roku, badanie lekarskie na prawo jazdy jest ważne maksymalnie 15 lat.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

11 komentarzy:

  1. Witam! mam pytanie. 11.5 m-ca temu miałam ostatni egzamin na prawo jazdy. nie zaliczyłam i wtedy powiedziałam ze mam dość ale teraz chciałabym spróbowac jeszcze raz podejsc do tego i próbowac tak dlugo az mi sie uda. co mam robic, gdzie sie udac, potrzebuję jakies zaswiadczenie czy cos podobnego. Bardzo prosze o szybką odpowiedź. Dziękuje z góry i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie minął jeszcze rok od ostatniego egzaminu, to Pana papiery powinny znajdować się w Ośrodku Egzaminacyjnym, tam proszę zapisać się na egzamin.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
    2. dokładnie 26 wrzesnia bedzie rok od mojego ostatniego egzaminu. czyli mam bezposrednio jechac do WORD-u i tam zapisac sie na egzamin?

      Usuń
  2. a jeszcze jedno pytanie mam co jesli minie rok od ostatniego egzaminu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokumenty zostaną wysłane do Wydziału Komunikacji.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  3. no to jak zostana wyslane do wydzialu komunikacji to co mam dalej robic? czy mam tez wykupic dodatkowe jazdy? jest okreslona jaka ilosc godzin? prosze napisac wszystko co mam zrobic. z gory dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zostaną wysłane do Wydziału Komunikacji, to musi tam Pani pójść i poprosić o przesłanie dokumentów do Ośrodka Egzaminacyjnego. Co do godzin na dzień dzisiejszy jeśli Pani nie chce, to nie musi Pani wykupywać - nie ma obowiązku!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  4. Ok bardzo dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam jakies 3 lata temu zdawałem prawo jazdy niestety z wynikiem negatywnym, teraz chce zaczac kurs na nowo i sa potrzebne badania lekarskie, Czy moje badania sa nadal aktualne z poprzedniego kursu jak tak to gdzie moge dostac np. kopie tych badan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Pana dokumenty znajdują się w Wydziale Komunikacji, proszę się tam udać i zapytać. Teoretycznie Pana badanie powinno być ważne! Dlaczego chce Pan rozpocząć kurs od nowa?


      ELKA SCHOOL

      Usuń