środa, 12 lutego 2014

Jak dodać komentarz na naszym blogu? Jak komentować wpisy?

Jak dodać komentarz na blogu Elka School?

Jeśli macie konto Google, to po prostu dodajcie komentarz na naszym blogu, komentarz będzie podpisany nazwą Waszego konta Google. Jeśli nie macie konta Google lub nie jesteście na nim zalogowani, to dodajcie proszę komentarz jako osoba anonimowa, poniżej pokazaliśmy jak to zrobić... Zapraszamy do komentowania artykułów na naszym blogu ;-)


Następnie dodaj komentarz
 i kliknij przycisk "opublikuj"



Wszystkie komentarze, które Państwo dodajecie zatwierdzamy ręcznie, może to potrwać do 48 godzin, najczęściej trwa to krócej, niż 24 godziny ;-) Zachęcamy do komentowania wpisów!!!!!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

Jak dodać komentarz, jak skomentować artykuł?

12 komentarzy:

  1. witam mam takie pyatnie. robilem kurs na prawo jazdy kat C 6 lat temu. i co teraz z tym mam zrobic?? czy da sie go dalej kontynuowac?? bo i badania tez mi sie skonczyly.i nie wiem czy mam zaczynac od poczatku kurs czy moge ten stary skonczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurs można kontynuować - jest cały czas ważny, a badania trzeba zrobić w takim razie jeszcze raz ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  2. witam,
    ostatnie egzaminy mialem w 2012 r czy teraz moglbym zdawac teorie i praktyke w dwoch roznych wojewodztwach
    ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie ma ku temu przeciwwskazań, proszę zadzwonić do Ośrodka Egzaminacyjnego i zapytać się jak oni to widzą, ale nie powinno być problemów! Pozdrawiamy!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  3. dziekuje serdecznie panu marcinowi który nauczył mnie od podstaw nauki jazdy i równierz dziękuje panu jurkowi który w ciągu dwóch godzin spowodował cud przypomniał mi wszystko i właśnie panu jurkowi zawdzieczam zdane prawojazdy, dziękuje ślicznie panie jurku i marcinowi. polecam serdecznie tych instruktorów, jeszcze raz dziekuje panom za wszystko ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam chciałbym się dowiedzieć czy jeśli przerwalem kurs prawo jazdy to teoria na którą uczęszczałem będzie brana pod uwagę przy zapisaniu się na kurs w niemczech?i czy tam nie będę musiał go już przechodzić tylko wykupic jazdy ? z przyczyn osobistych musiałem wracać do niemiec stąd moje pytania mam jeszcze 4 godz jazd zaliczone ale to akurat mniej istotne. Z góry dziękuję za informacje . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Nie będzie brana pod uwagę, nie ma co sobie głowy zawracać! Pozdrawiamy


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  5. Jak się zapisywałam nie umiałam nic a dzięki Elka School zdałam teorię za pierwszym razem a tak się jej obawiałam. Dziękuje panu Piotrowi za cierpliwość oraz że nauczył mnie jeżdzić od podstaw. Polecam Wam Elka School. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Chciałam zapytać czy jeśli przerwalam kursy na prawo jazdy tzn. Jezeli wyjezdzialm wszystkie godziny i teorie tez tylko nie zdałam egzamin wewnętrzy to czy nadal jest aktualny kurs?? Przerwy jest prawie 2miesiace😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam kurs ukończyłam w roku 2010 kilka razy próbowałam zdac egzamin niestety nie udało mi się , teraz chciała bym wrócic do zdawania i teraz mojep ytanie czy ten kurs jest nadal aktualny ?

    OdpowiedzUsuń