czwartek, 9 maja 2013

Ile czeka się na wydanie prawa jazdy 2014? Ile czeka się na prawko?

Ile czeka się na wydanie prawa jazdy po zdanym egzaminie państwowym?

Na dokument czeka się od tygodnia, do nawet 30 dni, ale zazwyczaj jest to około 2 tygodnie. Na bieżąco można sprawdzać tutaj: https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html, czy nasze prawo jazdy jest gotowe do odbioru.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

Jak dodać komentarz, jak skomentować artykuł?

23 komentarze:

  1. a czy można jeździć w trakie wyrabiana prawa jazdy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Ja z taka dziwna sytuacja, zdalem egzamin 21.02.2014 odrazu pojawila sie wiadomosc trwa postepowanie administracyjne 24.02 pojawilo sie dokument zamowiony 28.02 dokument do odbioru, i tu twki moj problem, a wiec do rzeczy, poszlem do mojego wydzialu ktory znajduje sie w Warce pytam sie o prawo jazdy facet taki nie przyjemny powiedzial mi, ze nie ma ze jest w Grojcu w powiecie, i wlasnie do dzis (05.03) nie ma go w moim qydziale. Moze mi ktos wyjasnic o co chodzi..? Dlaczego odrazu z pwpw nie wyslali bezposrednio do mojego wydzialu komunikacji w Warce..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, maksymalny czas oczekiwania na prawo jazdy wynosi 30 dni, więc póki co może Pan tylko uzbroić się w cierpliwość i w spokoju oczekiwać na swój dokument ;-)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  3. Witam mam pytanie zdałem egzamin (myślałem, że opłata jest przy odbiorze prawa jazdy) dowiedziałem się o tym fakcie po 3 dniach więc poszedłem zapłacić do urzędu dostałem potwierdzenia zapłaty i teraz moje pytanie czy z potwierdzeniem zapłaty musiałem jeszcze gdzieś latać po urzędach żeby prawo jazdy było wyrobione ? czy po wpłacie pieniędzy po prostu czekam ? (Gdańsk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Proszę się udać z potwierdzeniem zapłaty do Wydziału Komunikacji ;-) Pozdrawiam


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  4. kiedy płaci się za prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wydanie prawa jazdy najlepiej zapłacić przed egzaminem na prawo jazdy, można to zrobić w Ośrodku Egzaminacyjnym :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  5. Witam. Na stronie info-car mam status: PKK zostało przyjęte przez wydział komunikacji. Teraz pytanie, jeśli zapłaciłem prze tą stronę czyli online te 102.50 to czy muszę zgłosić się do urzedu miejskiego z potwierdzeniam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, Proszę zadzwonić do swojego Wydziału Komunikacji i zapytać, gdyż bardzo często jest tak, że trzeba przedstawić dowód wpłaty za dokument.


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  6. Witam.
    Mam pewien problem. Tydzien temu ukradli mi portfel ze wszystkimi dokumentami (prawo jazdy, dowód osobisty, legitymacja) o raz pieniędzmi. Od razu na 2 dzień po tym zajściu zgłosiłam to na policję i od razu poszłam do odpowiednich urzędów i złożyłam nowe wnioski na dowód oraz prawo jazdy. W obu urzędach wyjaśniłam przyczynę utraty dokumentów. Cały czas śledzę status mojego prawa jazdy. Od 25.06 jest ustawiony status: "Dokument został zamówiony." Ktoś wie jak długo będę jeszcze czekać na odbiór ? Bo jest to dla mnie na prawdę bardzo ważne. Wiem, że na dowód będę czekała 2 tygodnie... Tak mnie bynajmniej poinformowano. Mam nadzieję, że któryś z tych dokumentów będę mogła odebrać już w tym tygodniu, ponieważ mój narzeczony jest w więzieniu i w niedziele mamy widzenia. Teraz w niedzielę nie chcieli mnie wpuścić bo nie miałam żadnego dokumentu ze zdjęciem żeby potwierdzić swoją tożsamość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, w sprawie prawa jazdy jeśli nie zmieni się status, to proszę zadzwonić do Wydziału Komunikacji i zapytać czy prawo jazdy już jest. Pozdrawiamy Serdecznie, Powodzenia!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  7. Witam. Po mimo zaplaty za dokument i potwierdzenia tego w wydziale komunikacji to na stronie info-car dalej widnieje status: pkk zostalo przyjete przez wydział komunikacji. Nalezy uiścić oplate. A zapłaciłem kilka dni temu. Moze byc tam jakis blad ? Czy w WK jest coś nie tak.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być błąd, nie ma się czym przejmować!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  8. Witam. Zaplacilem za wyrobienie prawa jazdy kilka dni temu a na stronie info car dalej nie zmienil się status. O co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakiś błąd lub dane nie są aktualizowane na bieżąco, nie ma się czym przejmować!!!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  9. Witam dziś z samego rana poszłam uiścić opłatę za prawo jazdy i nadal status się nie zmienił jest podane ,że dane są nieprawidłowe. (Włocławek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, aż tak szybko to nie działa, proszę sprawdzić za kilka dni :)


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  10. witam czy jak bym zaplacil za wydanie prawa jazdy te 100.50 zl zaraz w dniu gdy zdalem tj. 16.10.14 a 18 urodziny mialem 23.10.14 to czas od przyjecia wniosku co pisze na pwpw by sie od dnia zdania liczylo ? i bym dostal prawo jazdy gdzies 22-23.10.14 ? czy od dnia urodzin ? z gory dzieki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, od dnia zdania egzaminu na prawo jazdy!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  11. Witam, czy po upływie okresu zatrzymania prawa jazdy, gdzie nie muszę zdawać egzaminów, mogę wsiąść za kierownice czekając jeszcze na ponowne wydanie dokumentu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim pytaniem proszę udać się do Wydziału Komunikacji, nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie!


      ELKA SCHOOL

      Usuń
  12. Spieszę donieść, że od połowy grudnia Warszawskie wk nie zamawiają pj w pwpw. Jeśli ktoś zdał po 10 to najwcześniej zobaczy dok w połowie stycznia. Dotyczy to tylko warszawy.

    OdpowiedzUsuń