piątek, 17 maja 2013

Jak sprawdzić, czy prawo jazdy jest do odbioru Gdynia?

Mieszkam w Gdyni, proszę mi powiedzieć, jak mam sprawdzić, czy mogę już odebrać moje prawo jazdy. Nie mam pojęcia jak to zrobić!

Proszę wejść na tą stronę: https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html - teraz wystarczy wpisać swój PESEL, imię, nazwisko i na końcu kliknąć na sprawdź. Jeśli okaże się, że nie dostałeś odpowiedzi od systemu, to zadzwoń proszę do Wydziału Komunikacji w Gdyni i tam zapytaj, czy możesz już odebrać swoje prawo jazdy.


Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony internetowej Elka School - Klik.

2 komentarze:

  1. witam, mam pytanko:
    Czy płacimy 100,50 zł przy odbiorze prawka? Czy opłatę trzeba uiścić od razu po zdaniu?

    Pozdrawiam
    MK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zdaniu egzaminu należy uiścić opłatę, a dowód wpłaty niezwłocznie dostarczyć do Wydziału Komunikacji.


      ELKA SCHOOL

      Usuń