poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zdałam egzamin na prawo jazdy, nie ma mnie w ewidencji PWPW, co robić?

Zdałam egzamin państwowy na prawo jazdy kilka dni temu, nie ma mnie w ewidencji PWPW, co mam robić?

Proszę jeszcze raz wejść na stronę internetową: https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html i wpisać wszystkie potrzebne dane, jeśli nadal Pani nie ma w systemie, to proszę uzbroić się w cierpliwość - widocznie to błąd z ich strony - takie sytuacje się niestety zdarzają. Po 3 tygodniach od zdania egzaminu na prawo jazdy, może Pani zadzwonić do Wydziału Komunikacji i zapytać, czy Pani prawo jazdy jest już gotowe do odbioru ;-)

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą kursów prawa jazdy - Klik, oraz do odwiedzania strony kontakt z Elka School - Klik.

Jak dodać komentarz, jak skomentować artykuł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz